Startet verveprogram, vokser 15 prosent i måneden
Lille Tibber lærte markedsføringstriks da Silicon Valley-investorer kom inn på eiersiden.
Publisert 6. feb. 2020
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 904 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57365839.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D3fc8ae701332b489fcf75abaf3a2f02df46f9f22837f6518e3f5572fd2fdd217)
SAVNER VEKSTKOMPETANSE: – Norge har mange kule startups som retter seg mot bedriftsmarkedet, men massemarkedet når ikke mange ut til, kanskje med Kahoot som et hederlig unntak, sier Edgeir Vårdal Aksnes i Tibber. Foto: Anders Horntvedt