<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Norsk reklamegründer har Facebook, Salesforce og Amazon på kundelisten

Arendal ble for lite for Superside-gründer Fredrik Thomassen (33). Nå gjør han store penger med kunder som Facebook, Cisco og Amazon.

    Publisert 7. jan. 2021 kl. 09.34
    Oppdatert 7. jan. 2021 klokken 09.53
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 140 ord
    Superside Promo1 16x9

    På kort tid har Fredrik Thomassen bygget opp design-selskapet Superside. 

    I all hovedsak satser han på det amerikanske markedet og har kunder som Facebook, Puma, LVMH, Salesforce, Cisco og Amazon på kundelisten. 

    Omsetningen har bikket 100 millioner kroner og det ligger an til en dobling i år. Superside har nå over 130 ansatte i rundt 50 land, men få i Norge. 

    I denne episoden av Veien hit forklarer han hvorfor, hvilken kompetanse som finnes i Norge og på hvilke arenaer i næringslivet Norge ikke når opp. Men etter en to minutters tordentale om norsk næringsliv, frir han likevel til både Kahoot, Orkla og Visma.

    Vi elsker besøk! Har du en historie du har lyst til å dele med oss har vi kaffen klar. Inviter deg selv på veienhit@finansavisen.no

    Lytt til Veien hit på denne siden, eller abonner på Apple Podcasts eller Spotify.