Mener Gjensidige presser kundene
Skilsmissen mellom Gjensidige og brannkassene har vært en bitter affære. Nå beskyldes Gjensidige for aggressive salgsmetoder.
Publisert 11. jan. 2021
Lesetid: 5 minutter
Artikkellengde er 1130 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F51021178.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D4f0351b9aa3bfccdea9f4b3bd72a9b16a1115ce2732ecc80b752937640e6c6f8)
BITTER SKILSMISSE: Gjensidige er involvert i en bitter skilsmisse med fire brannkasser som valgte å avslutte samarbeidet i fjor sommer. Her konsernsjef Helge Leiro Baastad og finansdirektør Jostein Amdal (t.v.) Foto: Iván Kverme