Svak vekst for kjøpesentrene
2019 blir – med få unntak – intet jubelår for landets største kjøpesentre. Veksten hittil i år er på bare 1,3 prosent, men tredje kvartal ble et lite lyspunkt.
Publisert 13. okt. 2019
Oppdatert 13. okt. 2019Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 708 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57433099.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D1be3830219fb4f8e04490b4329dd0b2805dbd54d908a9d7eb377cbd2253b391d)
SANK MED 4,1 PROSENT: Oslo City har bygget om 35 butikker. Det gjenspeiles i omsetningsutviklingen i årets ni første måneder. Foto: NTB Scanpix