Norsk jentebutikk omsvermes av investorer
– Tidligere måtte jeg ringe rundt til investorer som ikke ønsket å investere i netthandel. Nå ringer de meg, sier Villoid-sjef Jeanette Dyhre Kvisvik.
Publisert 6. apr. 2021
Oppdatert 7. apr. 2021Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 809 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57468721.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dc9a72e18103352f24b4da8f8eebe3058c421a3fc4f3166c999837b69eab91a19)
VOKSTE BRA I CORONAÅRET: – Brutto solgte vi klær for over 55 millioner kroner i fjor, sier Jeanette Dyhre Kvisvik, daglig leder og gründer i Villoid. Til venstre markedssjef Andreas Kristiansen, til høyre Jarle Snertingdalen, medgründer og operasjonelt ansvarlig. Foto: Anders Horntvedt