SATSER I KINA: – Kineserne begynner å få god økonomi, og de er veldig interessert i vestlige merkevarer, sier Lillelam-gründer og eier Pernille Siem, som nå akter å lansere klær fra Lillelam i Kina. Her kikker hun på selskapets sengetøy i ull som ble lansert i fjor under merket Baylon. Foto: Iván Kverme

Lillelam åpner butikk - og snuser på Kina

Lillelam satser i Kina, åpner egen butikk og ligger an til omsetningsrekord i sitt 15. år som bedrift.

Glemt passordet?

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

Lanseringstilbud

subscription-img
99,- første 3 mnd.
Deretter 549,- pr.mnd. - Ingen bindingstid ved månedsabo.
Gjelder bare nye abonnenter
Bestill nå til 99,-
Jeg vil kun ha digital tilgangDu mister papiravisen og alle magasiner levert hjem.
  • Les eAvisen kl 21.00 kvelden før avisen kommer.
  • Rabatterte priser på alle Finansavisens eventer.
  • Skreddersydde magasiner som kommer ut regelmessig.
Les også