Norsk motecap-merke venter omsetningsdobling

Med økt salg på nett og i utlandet, kombinert med finesser som skal imponere kundene, regner den norske cap-merket Varsity med å doble omsetningen på to år.

VOKSER PÅ NETT: Brødrene Alexander (t.v.) og Sebastian S. Adams er gründerne og eierne av Varsity. Hittil i år har nettsalget økt med 65 prosent for det norske motecap-merket. Foto: Even Baardseth

99 kr første måned

Deretter 569 kr / mnd

Bestill

99 kr gjelder kun nye abonnenter

Med eller uten papiravis til samme pris

Ta kontakt for bedriftsabonnement

Under 30 år? 50% rabatt

  • Alle pluss-saker på både Finansavisen.no og Kapital.no
  • Trygve Hegnars leder hver dag
  • eAvis i app klokken 21.00 dagen før utgivelse
  • Listen over 400 rikeste ++
  • Gratis streaming av alle Finansavisens eventer, inkludert Investordagen