30 prosent vekst for Corona-øl i Norge – i coronaåret

Corona opplevde supervekst i norsk dagligvarehandel i coronaåret 2020. Nå rulles det meksikanske ølet ut i tappetårn på norske utesteder.

IKKE BARE PÅ FLASKE: Corona lanserer nå øl på tappetårn i Norge, og først ut er Oslo-utestedet Michaels, som gjenåpnet 27. mai. Her står Michael Skiri (t.v.), daglig leder i Michaels, i baren. Bak bardisken, Pål Undrum Bergland i Anheuser-Busch InBev. Foto: Haakon Hoseth

99 kr første måned

Deretter 569 kr / mnd

Bestill

99 kr gjelder kun nye abonnenter

Med eller uten papiravis til samme pris

Ta kontakt for bedriftsabonnement

Under 30 år? 50% rabatt

  • Alle pluss-saker på både Finansavisen.no og Kapital.no
  • Trygve Hegnars leder hver dag
  • eAvis i app klokken 21.00 dagen før utgivelse
  • Listen over 400 rikeste ++
  • Gratis streaming av alle Finansavisens eventer, inkludert Investordagen