– Nå strammer konsumentene inn
Landets største kjøpesentre begynner å merke effekten av renteøkning og høye strømpriser. Sentrene i Oslo vokste imidlertid bra i årets ni første måneder.
Publisert 12. okt. 2022
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 792 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F71668234.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D24911b4c865e9591c1951a51936442c8a2b4aa0101e06e67f757a1b59fa20917)
VEKST I OSLO SENTRUM: Oslo S Shopping (hvit front) økte omsetningen med 88,8 prosent i årets tre første kvartaler. Byporten Shopping (rund front) og Oslo City (t.v.) like ved vokste med henholdsvis 74,9 prosent og 55,1 prosent. Foto: NTB