Kjøpte seg til kraftig vekst
Input interior Norway økte omsetningen av innredningsprodukter med hele 44 prosent i fjor, men selskapet som tidligere het EFG Hov+Dokka sliter med å tjene penger.
Publisert 25. nov. 2022
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 474 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F73799871.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Daafd8314236729f7872bb7054247fb68c4e7597f1b8b645adc4e7888e4f76260)
SVAK LØNNSOMHET: Input interior Norway solgte innredningsprodukter for 658 millioner kroner i 2021/22, men bunnlinjen havnet såvidt i pluss. Foto: Anton Eriksson