<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Vinimport-komet kjøper seg større

Oslo Wine Agency har vokst i rekordfart. Nå kjøper vinimportgruppen 50 prosent av aksjene i konkurrenten Vininor.

Publisert 27. nov. 2022
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 2 ord
Article lead
+ mer
lead
OPPKJØP GIR SYNERGIER: – Sammen med Vininor har vi en unik mulighet til å tilby HoReCa-markedet en sterk totalportefølje. Samtidig kan Vininor og deres produsenter dra stor nytte av et tett samarbeid med Nova Beverage Group på Vinmonopolet, mener adm. direktør Martin Tobiasson i Nova Beverage Group (tidligere Oslo Wine Agency). Foto: Eivind Yggeseth
OPPKJØP GIR SYNERGIER: – Sammen med Vininor har vi en unik mulighet til å tilby HoReCa-markedet en sterk totalportefølje. Samtidig kan Vininor og deres produsenter dra stor nytte av et tett samarbeid med Nova Beverage Group på Vinmonopolet, mener adm. direktør Martin Tobiasson i Nova Beverage Group (tidligere Oslo Wine Agency). Foto: Eivind Yggeseth

Registrer deg og få artikkelen gratis

Les en gratis pluss-artikkel hver uke

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA og Googles personvernregler og vilkår for bruk gjelder.