<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Vil gjøre Ultimovacs mer kjent utenfor Norge

Ultimovacas får ny sjef fra 1. juni. Den nye sjefen vil bygge opp merkevaren og jakte potensielle partnerskap. 

Publisert 14. mai 2020 kl. 11.31
Oppdatert 14. mai 2020 klokken 11.32
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 119 ord
GODE SIGNALER: - Ultimovacs må forberede seg for positive resultater ved å forberede seg for salg av rettigheter av teknologi, mest sannsynlig gjennom sterke industrielle partnerskap, skriver avtroppende adm. direktør Øyvind  i Ultimovacs' kvartalsrapport. Foto: Eivind Yggeseth

Den nye sjefen, Carlos de Sousa, mener likevel at det viktigste for han blir å passe på at selskapets kliniske studier følger de tidsfristene som er blitt satt. 

– Det er usikre tider med coronapandemien, men vi vil gjøre det vi kan for å påse at de kliniske studiene holder seg til den fastsatte tidsplanen, sier de Sousa ifølge TDN Direkt.

de Sousa sier også at det blir viktig for Ultimovacs å rette fokus mot potensielle partnerskap og prøve å gjøre selskapet mer kjent utenfor Norge. 

– Dette er et marked med høy konkurranse, vi må vise oss frem og legge enda mer innsats i å gjøre Ultimovacs mer kjent utenfor Norge, ikke bare for investorer, men også potensielle partnere, sier de Sousa.