Med tanke på at de aller fleste av oss tilbringer opp mot 12 timer daglig på arbeidsplassen, som er langt mer enn det man i tilfelle tilbringer hjemme med sin kjære eller familien, skulle det bare mangle at vi ikke lot oss irritere også her.En fersk undersøkelse, gjennomført av LinkedIn, avslører hvilke jobbuvaner som irriterer dine kollegaer mest.Ikke overraskende er høylydte kollegaer og kollegaer som sniker til seg mat som ikke er deres blant de mest irriterende, skriver cnbc.Men det er langt fra de eneste uvanene som hisser oss opp på arbeidsplassen.Totalt 17.000 deltakere fra til sammen 18 land kan komme på en rekke andre irritasjonsmomenter.I Brasil hater de spurte kollegaer som sladrer. I India irriterer man seg over latterlige ringetoner. Japanere har ikke sansen for humor på arbeidsplassen og andre jobbrelaterte ablegøyer, mens tyskere har en tendens til å irritere seg over skitne fellesområder, som for eksempel kantinen.Likevel er det én uvane som jevnt over irriterer alle: kollegaer som ikke tar ansvar for sine egne handlinger. Så mange som fire av fem spurte listet dette som den mest irriterende uvanen.I USA kom kolleger som konstant klaget inn på en god andreplass. Mens hele to av tre kvinner lar seg irritere over kollegaer som kler seg utfordrende på jobb, så denne "uvanen" bare ut til å plage tre av ti amerikanske menn på samme måte. I Sverige var det kun én av ti menn som syntes det var upassende at kollegaer viste litt for mye hud.Ifølge undersøkelsen var India det landet med mest irriterte kollegaer og Italia det med minst irriterte kollegaer.USA kom inn på en 8. plass av totalt 16 land.