Dansk møbelsuksess til Norge

Går bort fra "furuskogen": Skeidar satser på et trendy, dansk møbelkonsept i sine 43 varehus.

I løpet av kort tid lanserer møbelhuset Skeidar det danske suksesskonseptet BoConcept i samtlige av selskapets 43 varehus. BoConcept er et trendy møbelkonsept som representerer moderne og fleksible designmøbler, med individuelle løsninger, til anstendige priser, heter det i en pressemelding. I løpet av kort tid lanserer møbelhuset Skeidar det danske suksesskonseptet BoConcept i samtlige av selskapets 43 varehus. BoConcept er et trendy møbelkonsept som representerer moderne og fleksible designmøbler, med individuelle løsninger, til anstendige priser, heter det i en pressemelding. - BoConcept bidrar til at Skeidars får tydeliggjort sin unike posisjon i norske hjem. Lanseringen markerer et nytt, langt steg bort fra "furuskogen," på vei inn i et åpent landskap med klare opplevelser av moderne designmøbler til folket, sier administrerende direktør Nils Sund i Skeidar.- Vi har valgt Skeidar som vår norske samarbeidspartner blant annet fordi vi ønsker å gjøre noe eksklusivt i Norge. Skeidar fremstår som dyktige og ambisiøse, og de gir den markedsføringen vi ønsker, sier BoConcept-gründer Viggo Mølholm i meldingen.