Coop kjøpte hele Se og Hør

Kooperasjonen i Norge markerer avslutningen på sitt hundreårsjubileum med å kjøpe all annonseplass i kjendisbladet Se og Hørs nyttårsutgave.

Næringsliv

Ifølge Kampanje har annonseplassen en markedsverdi på over en million kroner. Det er første gang i Se og Hørs historie at en enkelt annonsør har kjøpt absolutt all annonseplass i bladet Ifølge Kampanje har annonseplassen en markedsverdi på over en million kroner. Det er første gang i Se og Hørs historie at en enkelt annonsør har kjøpt absolutt all annonseplass i bladet . - Vi ser på dette som en tillitserklæring i en tid da papiraviser og ukepresse utfordres av internett, sier annonsedirektør Geir Hellerud i Aller-gruppen.Informasjonsdirektør Bjørn Kløvstad i Coop sier til Kampanje at hensikten har vært å nå ut til de brede lag av folket.- Vi ønsker å nå ut til flest mulig av de 1,1 millioner husstander som er medlemmer i Coop. Det gjør vi gjennom VG og Dagbladet, og nå altså på denne måten. Markedsmessig er de i samme gruppe, sier Kløvstad. (©NTB)

Nyheter
Næringsliv