Norsk Tipping økte med hundrevis av millioner

Vekst for tre spill og lanseringen av Keno sørger for at Norsk Tippings omsetning i første halvår 2008 har økt med 364 millioner kroner i forhold til samme periode i fjor.

I tillegg til at både Extra og Flax øker, er det verdt å legge merke til at Norsk Tippings mest konkurranseutsatte produkt, Oddsen, vokser med hele 20 prosent.- Ryktene om at internasjonale bookmakere er i ferd med å utkonkurrere Norsk Tipping på oddsspill bør avlives nå. God og vellykket produktutvikling sørger for at vi hevder oss meget bra, sier adm. dir. i Norsk Tipping, Axel Krogvig.- Også Keno ser ut til å ha fått solid fotfeste, med en omsetning på 235 millioner kroner i første halvår. Samtidig er det grunn til å merke seg at Lotto opplever tilbakegang. Det minner oss om at de tradisjonelle lykkespillene trenger fornyelse og utvikling, sier Krogvig.