Har Norges mest fornøyde kunder

Kundene er mest begeistret for Finn.no og Flytoget, ifølge fersk kåring.

Finn.no og Flytoget har begge Norges mest fornøyde kunder, og vinner Kundetilfredshetsprisen 2017, viser årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.For første gang siden 1996 har to bedrifter lik poengsum på førsteplass. Finn.no og Flytoget oppnår begge en kundetilfredshet på 85,1 poeng.På tredjeplass kommer Volvo med sitt beste resultat noensinne på 84,4 poeng.- Dette er bedrifter som har ligget i toppen av Norsk Kundebarometer i lang tid så det er ingen overraskelse at disse inntar pallen i år.(..) Fullt kundefokus i et langsiktig perspektiv er et godt kjennetegn på de beste bedriftene, sier Pål Rasmus Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI, ifølge en pressemelding.Vinmonopolet ender på fjerdeplass, Toyota på femte og første bank på listen er Skandiabanken som er best i bankbransjen for 16 året på rad.


Daglig leder

RH Raadgiverhuset Rekruttering • Statsbygd i Trøndelag

Les også