<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Sterk vekst for Norges største reklamebyrå

Norges største reklamebyrå Try økte omsetningen med 350 millioner kroner til 870 millioner kroner i fjor. Det er en vekst på 67 prosent fra 2018 til 2019.

    Publisert 30. apr. 2020 kl. 06.15
    Oppdatert 30. apr. 2020 klokken 06.16
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 82 ord
    KJETIL TRY: Hadde et godt år i 2019 med kraftig omsetningsøkning etter å ha fått Rema 1000 som kunde. Foto: NTB Scanpix

    Omsetningen til konsernet økte fra 522 millioner kroner i 2018 til 870 millioner kroner i 2019 blant annet fordi Try fikk Rema 1000 som totalkunde ved utgangen av 2018.

    – Det er bra fart i alle deler av konsernet, sier daglig leder Kjetil Try til Kampanje.

    Driftsresultatet i fjor var 47,8 millioner kroner, som er svakt opp sammenlignet med i 2018, driftsresultatet endte på 46,1 millioner kroner.

    I tillegg til reklamebyrået Try Reklame inkluderer Try-gruppen datterselskapet Pol, mediebyrået Opt, digitalbyrået Apt og PR-selskapet Try Råd.

    (©NTB)