Lidl stinker

- Selv med lave forventninger blir de fleste kundene skuffet, sier Astrid Cooper.

En undersøkelse European Performance Satisfaction Index (Epsi) har gjort av kundetilfredshet i norsk dagligvarehandel viser ifølge DN at Coop og NorgesGruppen kommer ut på topp. En undersøkelse European Performance Satisfaction Index (Epsi) har gjort av kundetilfredshet i norsk dagligvarehandel viser ifølge DN at Coop og NorgesGruppen kommer ut på topp. - Går man ned på kjedenivå, er det Coop Obs og Coop Mega som har landets mest fornøyde kunder. For NorgesGruppen er det Meny som topper listen, sier Astrid Cooper i Epsi Norway.Kundene blir spurt om produktkvalitet, service, verdi for pengene og forventninger til kjeden.- Lidl kommer dårlig ut. Ja, jeg vil nesten si det slik at de nesten er ute av konkurransen. Lidl har en jobb å gjøre. Selv med lave forventninger blir de fleste kundene skuffet, fortsetter Cooper.Rema 1000 er ifølge avisen vinneren når det gjelder "value for money" - spesielt blant kunder under 40 år.