Den siste uken har det dukket opp betaversjoner av The Human App over hele landet. "Menneskeappene" har prøvd seg som alt fra personlige vekkerklokker og syngende gledesspredere til badetermometer og bursdagsplanleggere i superheltformat.Av over 700 søkere gjenstår det nå 63 personer som kjemper om årets sommerjobb som The Human App for mobiloperatøren djuice.- Vi har invitert søkerne til å demonstrere hva de mener The Human App bør bruke tiden sin på og dokumentere det på film. Nå har vi fått inn 63 filmer og fellesnevneren er at de har gjort hverdagen litt bedre for folk på veldig kreative og underholdende måter, sier June Paulsen, leder i djuice Norge.Filmene ble lagt ut påpå fredag, og i løpet av helgen har over 50.000 mennesker sett filmene på Youtube og over 11.000 har stemt på hvem de mener bør bli The Human App i sommer.- Det pågår for tiden en intens valgkamp i sosiale medier, som søkerne selv driver fremover. De oppretter egne sider på Facebook, Twitter, diskusjonsforum og blogger for å sanke stemmer til sitt bidrag. Vi er dypt imponert over det arbeidet mange legger ned for å bli The Human App, sier Paulsen.