<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Vil bremse milliardtappingen av reiselivet

Norsk reiseliv er blitt avhengig av internasjonale bookingaktører. Men de er dyre og deler ikke kundedata med reiselivsnæringen i Norge. Det vil regjeringen endre.

Publisert 3. sep. 2021
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 861 ord
Article lead
lead
DIGITALTILTAK: Reiselivsdirektør Bente Bratland Holm i Innovasjon Norge (t.v.), visepresident i NHO Reiseliv, Morten Thorvaldsen og distrikts- og digitaliseringsminister Linda Hofstad Helleland går sammen med Digital Norway for å styrke digitaliseringen av reiselivsbransjen. Foto: Iván Kverme
DIGITALTILTAK: Reiselivsdirektør Bente Bratland Holm i Innovasjon Norge (t.v.), visepresident i NHO Reiseliv, Morten Thorvaldsen og distrikts- og digitaliseringsminister Linda Hofstad Helleland går sammen med Digital Norway for å styrke digitaliseringen av reiselivsbransjen. Foto: Iván Kverme