Fra emisjonsfiasko til børsvinner
Gram Car Carriers måtte kutte prisingen kraftig før det gikk på børs i januar. Siden har rederiet sikret seg kontrakter for over 3,8 milliarder, og kursen er mer enn doblet.
Publisert 11. sep. 2022
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 724 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57373910.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dc3ff068ebf240f297f3af83364a9b338ff61d72ad8424856d75594d644a964d7)
FRAKTER BILER: Adm. direktør Georg A. Whist (t.v.) og styreleder Ivar Hansson Myklebust på bilhavnen i Drammen foran Gram Car Carriers bilskip «City of Oslo». Foto: Marthe Haarstad