Gulltaggen 2006

Her kommer vinneren i de ulike klassene fortløpende. Rica vant prisen for beste nettsted i klassen for bedrifter.

Teknologi

Prisutdelingen under Gulltaggen 2006 ble lekende lett og jovialt bundet sammen av NRK-programlederne Anne Lindmo og Per Sundnes.Dette er vinnerne:

  • Gulltaggens ærespris: SchibstedGulltaggens ærespris: Schibsted
  • Beste interaktive annonsør: Finn.noBeste interaktive annonsør: Finn.no
  • Årets Gulltagg: Gi litt til en som mangler altÅrets Gulltagg: Gi litt til en som mangler alt
  • Byrå: Dinamo LinkByrå: Dinamo Link
  • Beste nettsted for bedrifter: Beste nettsted for bedrifter: Rica Hotels
  • Kunde: RicaKunde: Rica
  • Byrå: APTByrå: APT
  • Beste nettsted for merkevarer: Beste nettsted for merkevarer: Color Lines Ferieverden
  • Kunde: Color LineKunde: Color Line
  • Byrå: APTByrå: APT
  • Mediebyrå: CaratMediebyrå: Carat
  • Beste Online DM: Voodoo XmasBeste Online DM: Voodoo Xmas
  • Kunde: Kunde: Dinamo Norge
  • Byrå: Dinamo LinkByrå: Dinamo Link
  • Beste e-handelsnettsted: Beste e-handelsnettsted: Gjensidige.no
  • Kunde: GjensidigeKunde: Gjensidige
  • Byrå: BekkByrå: Bekk
  • Gulltaggens nyskaperpris: Gi littGulltaggens nyskaperpris: Gi litt
  • Kunde: Plan NorgeKunde: Plan Norge
  • Byrå: Dinamo LinkByrå: Dinamo Link
  • Beste mobile markedsføring: Scary Movie 4Beste mobile markedsføring: Scary Movie 4
  • Kunde: Buena Vista InternationalKunde: Buena Vista International
  • Byrå: EurobateByrå: Eurobate
  • Beste kampanje: KnazBeste kampanje: Knaz
  • Kunde: BrynildKunde: Brynild
  • Byrå: McCann & APTByrå: McCann & APT
  • Beste annonse: RAV4Beste annonse: RAV4
  • Kunde: Toyota NorgeKunde: Toyota Norge
  • Byrå: APTByrå: APT
  • Mediabyrå: Media.comMediabyrå: Media.com

Nyheter
Næringsliv