<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Xplora samarbeider med UNICEF

Samtidig opplyser selskapet om salg av 350.000 smartklokker siden etablering.

    Publisert 14. apr. 2021 kl. 07.53
    Oppdatert 14. apr. 2021 klokken 09.17
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 99 ord

     

    Xplora Technologies har inngått et partnerskap med UNICEF USA for støtte av sistnevntes Kid Power-program, går det frem av en børsmelding

    Ved å være aktive og fullføre trinn på sin smartklokke eller en gratis mobilapp, vil barn utløse to typer «impact»: måltider for familier lokalt og vanntabletter for barn og familier verden over.

    Samarbeidet er ifølge meldingen i tråd med Xploras visjon om å gi barn en trygg introduksjon til det digitale livet, og å oppmuntre en bedre balanse mellom skjermtid og fysisk aktivitet. 

    Xplora skriver videre at selskapet siden etableringen har solgt totalt 350.000 smartklokker for barn.