<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Denne norske gaming-aksjen er opp 150 prosent siden januar

Omsetningen er minimal, bunnlinjen er rød, og kursen er opp. – Det er først i nyere tid vi har fått dreis på sponsormarkedet, sier daglig leder Stein Wilmann.

Publisert 13. juni 2021
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 4 ord
Article lead
+ mer
lead
HAR STÅLTRO: – Gamere er ikke bare interessert i gaming, de hører også på musikk og kjøper fashion og klær, sier daglig Stein Wilmann. Foto: Anders Horntvedt
HAR STÅLTRO: – Gamere er ikke bare interessert i gaming, de hører også på musikk og kjøper fashion og klær, sier daglig Stein Wilmann. Foto: Anders Horntvedt

Bli abonnent fra 99 kr

Betal med Vipps, kort eller faktura.

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA og Googles personvernregler og vilkår for bruk gjelder.

Nyheter
Teknologi
Digital

Informasjon om bruk av AI