<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kundedata blir sentralt i ny Forte-offensiv

Et av Norges raskest voksende IT-konsulentselskaper går mot digital markedsføring. – Markedet er enormt, sier markedsdirektør Arild Bjørn Larsen.

Publisert 4. juli 2021
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 2 ord
Article lead
+ mer
lead
SATSER STORT: Daglig leder i Forte Digital John Kårikstad (t.h) og markedsdirektør Arild Bjørn-Larsen (t.v). De mener det digitale markedsføringsmarkedet skriker etter mer digital kompetanse.   Foto: Forte Digital
SATSER STORT: Daglig leder i Forte Digital John Kårikstad (t.h) og markedsdirektør Arild Bjørn-Larsen (t.v). De mener det digitale markedsføringsmarkedet skriker etter mer digital kompetanse.   Foto: Forte Digital

Registrer deg og få artikkelen gratis

Les en gratis pluss-artikkel hver uke

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA og Googles personvernregler og vilkår for bruk gjelder.