Kundedata blir sentralt i ny Forte-offensiv

Et av Norges raskest voksende IT-konsulentselskaper går mot digital markedsføring. – Markedet er enormt, sier markedsdirektør Arild Bjørn Larsen.

SATSER STORT: Daglig leder i Forte Digital John Kårikstad (t.h) og markedsdirektør Arild Bjørn-Larsen (t.v). De mener det digitale markedsføringsmarkedet skriker etter mer digital kompetanse.   Foto: Forte Digital

99 kr første måned

Deretter 569 kr / mnd

Bestill

99 kr gjelder kun nye abonnenter

Med eller uten papiravis til samme pris

Ta kontakt for bedriftsabonnement

Under 30 år? 50% rabatt

  • Alle pluss-saker på både Finansavisen.no og Kapital.no
  • Trygve Hegnars leder hver dag
  • eAvis i app klokken 21.00 dagen før utgivelse
  • Listen over 400 rikeste ++
  • Gratis streaming av alle Finansavisens eventer, inkludert Investordagen