– Vi er priset altfor lavt
Cyviz leverer knalltall, men prises til en brøkdel av Pexip og Huddly. Sjefen forstår ikke hvorfor, og varsler ekstreme inntekter og en helt annen prising.
Publisert 31. aug. 2021
Oppdatert 31. aug. 2021Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 530 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F52198792.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D2ab17ebdc38a2ad9cff0a9997e75d812ed9b1ff842e49973e3470b6ce7be1f4e)
STOR FORSKJELL: Mens Huddly og Pexip prises til 2,7 og 7 milliarder går videokonferansekometen Cyviz for 600 millioner. – Jeg tror forskjellen vil nøytraliseres, sier adm. direktør Espen Gylvik. Foto: Iván Kverme