<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Xplora-seier etter Warner Bros-samarbeid

Xplora gikk av med seieren i konkurranse mot store navn som Pokemon GO og McDonalds. 

Publisert 24. sep. 2021
Oppdatert 24. sep. 2021
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 101 ord
Article lead
lead
SEIER: Xplora vant pris, men kunne ikke motta den fysisk på grunn av reiserestriksjoner.  Foto: Xplora
SEIER: Xplora vant pris, men kunne ikke motta den fysisk på grunn av reiserestriksjoner.  Foto: Xplora

XPLRA

Xplora Technologies har lansert et nytt aktivitetsprogram for barn under navnet Xplora Goplay i samarbeid med Warner Bros og deres ikoniske Tom & Jerry-figurer. 

Det norske techselskapet har nå vunnet pris for beste lisensierte reklamekampanje i konkurranse med store navn som Pokemon GO, McDonalds og UNICEF.

– Viktig anerkjennelse, kommenterer Sten Kirkbak, adm. direktør i Xplora.

– Det er all grunn til å tro at plattformen vil fortsette å vokse i årene som kommer, og det er stort potensial for flere samarbeidspartnere.

Markedet for smartklokker til barn eksploderer og det er estimert at det skal selges over 100 millioner de neste årene.