<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

34 prosent vekst for Meltwater

McKinsey, Lego, Nike og SoftBank er blant de nye kundene i oktober.

Publisert 8. nov. 2021
Oppdatert 8. nov. 2021
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 73 ord
Article lead
lead
VEKSTEN FORTSETTER: Gründer og arbeidende styreleder Jørn Lyseggen i Meltwater. Foto: Bård Gudim

MWTR

Antall kunder innen Meltwaters premium kundesegment økte med 63 i oktober, som gir en nettovekst i årlige gjentagende inntekter (ARR) på 3,4 millioner dollar siden september og en vekst på 34 prosent i oktober på årsbasis, inkludert M&A, går det frem av en oppdatering mandag.

Blant kundene som har kommet inn i Meltwaters premium kundesegment i oktober er McKinsey & Company, Bayer AG, LVMH, LEGO, Nike Inc., Estée Lauder og SoftBank Corporation, opplyses det.