<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Meltwater økte med 37 premiumkunder

Meltwater økte antallet premiumkunder i desember og sikret blant annet kunder som Aker Solutions og Strava.

    Publisert 10. jan. 2022 kl. 07.24
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 80 ord
    Gründer og arbeidende styreleder Jørn Lyseggen i Meltwater. Foto: Bård Gudim

    MWTR

    Meltwater vokste premium kundesegmentet med 37 kunder, noe som representerer en vekst i årlige gjentagende inntekter (ARR) for premium-kundesegmentet på 2,9 millioner dollar i desember på månedsbasis, ifølge en salgsoppdatering onsdag morgen.

    I perioden fikk Meltwater inn kunder i premiumsegmentet som Marriott International, Aker Solutions, Strava, Juniper Park TBWA Communications, Dentsu Digital, Technicolor og Singapore Tourism Board.

    I tillegg tok eksisterende kunder steget opp i storkundesegmentet, blant andre: STMicroelectronics, SSAB, Sapporo Holdings, Storytel, Wallenius Wilhelmsen, Marimekko, Herbalife og Truecaller.