Meltwater økte med 37 premiumkunder
Meltwater økte antallet premiumkunder i desember og sikret blant annet kunder som Aker Solutions og Strava.
Publisert 10. jan. 2022 kl. 07.24
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 80 ordMeltwater vokste premium kundesegmentet med 37 kunder, noe som representerer en vekst i årlige gjentagende inntekter (ARR) for premium-kundesegmentet på 2,9 millioner dollar i desember på månedsbasis, ifølge en salgsoppdatering onsdag morgen.
I perioden fikk Meltwater inn kunder i premiumsegmentet som Marriott International, Aker Solutions, Strava, Juniper Park TBWA Communications, Dentsu Digital, Technicolor og Singapore Tourism Board.
I tillegg tok eksisterende kunder steget opp i storkundesegmentet, blant andre: STMicroelectronics, SSAB, Sapporo Holdings, Storytel, Wallenius Wilhelmsen, Marimekko, Herbalife og Truecaller.