Digital bagasjelapp prises til 50 millioner
BagID skal spore forsvunnet bagasje, kutte flyselskapers utgifter og gjøre reisen for passasjerene mer sømløs. Men de trenger frisk kapital for å lykkes.
Publisert 5. aug. 2022
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 562 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F68101420.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Db4f25e50e3b6a9feca659221aaf0eb8c16135ab788f0cde032bb7c2989cebc82)
LEVERANSEKØ: Daglig leder i BagID, Jan Vidar Nalbant (30), sier propp i leveranser av teknologi til bagasjebrikken og høy etterspørsel, har ført til inntil tre måneders ventetid på produktet. Foto; Thomas Bjørnflaten