<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Maxbo-avtale til 60 millioner

Maxbo starter med elektroniske hylleetiketter i varehusene sine. StrongPoint skal stå for disse via en avtale verdt opp mot 60 millioner.

Publisert 30. nov. 2022
Oppdatert 30. nov. 2022
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ord
Article lead
+ mer
lead
INNTAR MAXBO: StrongPoint og konsernsjef Jacob Tveraabak. Foto: Ivan Kverme
INNTAR MAXBO: StrongPoint og konsernsjef Jacob Tveraabak. Foto: Ivan Kverme

STRO

StrongPoint har inngått en rammeavtale med Løvenskiold Handel for elektroniske hylleetiketter fra Pricer, opplyser selskapet.

Verdien av rammeavtalen er på opptil 60 millioner kroner. Summen inkluderer både installasjon og fremtidig teknisk støtte.

Hylleetikettene skal installeres i byggevarekjeden Maxbos butikker i Norge. Maxbo, som eies av Løvenskiold Handel, tar dermed i bruk elektroniske hylleetiketter for første gang.

Installasjonen ved Maxbos utsalgssteder vil starte i første kvartal 2023 og pågå til utgangen av 2024.

«I lys av økt priskonkurranse og kundeforventninger i vår bransje, er avtalen med StrongPoint viktig for Maxbos nye prisingsstrategi, som sikrer oppdaterte og konkurransedyktige priser til enhver tid», sier Carl Otto Løvenskiold, adm. direktør i Løvenskiold Handel, i meldingen.