Digital nedtur for Schibsteds storbyaviser. Hva gjør mediekjempen?

IKKE SJOKKERT: – En ventet situasjon etter at de digitale abonnementsinntektene har økt kraftig, sier Siv Juvik Tveitnes, konserndirektør for nyhetsmedier i Schibsted. Foto: Schibsted

Nivået under konsernsjefen kalles inn når det er opplagsnedgang i børsnoterte Schibsted.

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

99,- første måned.

Deretter 549,- pr.mnd.
Ingen bindingstid ved månedsabo. Gjelder bare nye abonnenter
subscription-img
Bestill nå til 99,-
Jeg vil kun ha digital tilgangDu mister papiravisen og alle magasiner levert hjem.

Gi tilgang til hele bedriften

Vi har forksjellige løsninger for bedriftsmarkedet, gi alle ansatte full tilgang til Finansavisen
subscription-img
subscription-img
TA KONTAKT FOR TILBUD

Enkeltutgaver?

Du kan laste ned vår app og kjøpe dagens eAvis.
  • Les eAvisen kl 21.00 kvelden før avisen kommer.
  • Rabatterte priser på alle Finansavisens eventer.
  • Skreddersydde magasiner som kommer ut regelmessig.
Les også