Jakter nye kunder med nytt navn

Da NSB ble Vy og fikk konkurranse fra andre togselskap, rammet det inntektene til NSB Trafikkservice. Nå penser renholdselskapet seg inn på nye spor utenfor togbransjen.

SELGER SPISSKOMPETANSE: Fem ansatte jobber fulltid i Agilia med å fjerne graffiti fra togsett. Denne ekspertisen vil selskapet tilby andre kunder utenfor togbransjen, som også er plaget med graffitihærverk og tagging. Foto: Eivind Yggeseth

99 kr første måned

Deretter 569 kr / mnd

Bestill

99 kr gjelder kun nye abonnenter

Med eller uten papiravis til samme pris

Ta kontakt for bedriftsabonnement

Under 30 år? 50% rabatt

  • Alle pluss-saker på både Finansavisen.no og Kapital.no
  • Trygve Hegnars leder hver dag
  • eAvis i app klokken 21.00 dagen før utgivelse
  • Listen over 400 rikeste ++
  • Gratis streaming av alle Finansavisens eventer, inkludert Investordagen