byOSLO girer opp i Oslos uteliv

VISER MUSKLER MOT DE STORE: Med helårsdrift ved Bygdøy Allé 3 og et nytt klubbkonsept som åpner i november, regner Kim Søyland (t.v.) med at byOSLO vil omsette for 180 millioner kroner i 2019. Her sammen med byOSLO-makker Jama Awaleh utenfor lokalene som tidligere huset Bagatelle, og som i dag er Bygdøy Allé 3. Foto: Iván Kverme

byOSLO akter å vise muskler mot utenlandske utelivsaktører. Ny identitet og nye utesteder vil gi en vekst på over 40 prosent i 2019.

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

99,- første måned.

Deretter 549,- pr.mnd.
Ingen bindingstid ved månedsabo. Gjelder bare nye abonnenter
subscription-img
Bestill nå til 99,-
Jeg vil kun ha digital tilgangDu mister papiravisen og alle magasiner levert hjem.

Gi tilgang til hele bedriften

Vi har forksjellige løsninger for bedriftsmarkedet, gi alle ansatte full tilgang til Finansavisen
subscription-img
subscription-img
TA KONTAKT FOR TILBUD

Enkeltutgaver?

Du kan laste ned vår app og kjøpe dagens eAvis.
  • Les eAvisen kl 21.00 kvelden før avisen kommer.
  • Rabatterte priser på alle Finansavisens eventer.
  • Skreddersydde magasiner som kommer ut regelmessig.
Les også