<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Nordmenn er gale etter luksusklokker – influenserne vet hvorfor

Hvorfor har Norges nyeste folkesport blitt luksus på armen? Her er noen av de personlighetene som påvirker det stadig voksende norske klokkemiljøet.

Publisert 9. juni 2020
Oppdatert 14. apr. 2021
Lesetid: 8 minutter
Artikkellengde er 1773 ord
Article lead
lead
MR. ROLEX: Jonny Larsen er synonym med Rolex i Norge og har solgt klokker i over 30 år. Aldri før har han sett så stor interesse for hobbyen som nå. Foto: Eivind Yggeseth
MR. ROLEX: Jonny Larsen er synonym med Rolex i Norge og har solgt klokker i over 30 år. Aldri før har han sett så stor interesse for hobbyen som nå. Foto: Eivind Yggeseth