<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
lead
lead

– Store muligheter med utvikling av mekaniske klokker

Dykkerklokker, kreativ reklame og Swatch Group fra innsiden – med Marc Aellen, CEO i Certina.

Category iconKlokker
    Publisert 26. apr. 2022
    Lesetid: 1 minutt

    Nordmenn elsker Certina, en sveitsisk klokkeprodusent kjent for sine budsjettvennlige dykkerklokker. Hvorfor? Marc Aellen har tatt på seg badedrakten, og skal nå gjøre merket kjent også i USA. Den nye toppsjefen er i studio for å prate om klokkene, historien og fremtiden for et av Norges desidert mest populære klokkemerker.

    Lytt til hele episoden her:

    Om Klokkelandslaget

    Klokkelandslaget er en podcast fra Finansavisen i samarbeid med Tidssonen.no, dedikert til klokker. Alt du trenger å vite om nyheter, tips og gode historier. Finansavisen-journalist Nicolai Giil og Tidssonen.no-grunnlegger Jon Henrik Haraldsen tar lytterne med inn i den store klokkeinteressen. Det hele med gjester fra bransjen, samlere og entusiaster.

    Finansavisens podcaster kan lyttes til der du foretrekker det, enten det er Spotify , Apple Podcast , Acast eller de andre tjenestene.