<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Article lead
lead
Merkevareekspert: Jørgen T Helland gjester Klokkelandslaget. Foto: Lars Brænden SChram

Sånn blir du lurt til å kjøpe klokke

– Klokkemerkene har forstått at de ikke kan leve på historie lengre, sier merkevareekspert Jørgen T. Helland.

Publisert 7. des. 2022
Lesetid: 1 minutt

Lar vi oss lure av reklamen? Hvem er de beste på reklame i klokkeverdenen? Hvorfor brukes gigantiske summer på celebre ambassadører? Merkevareekspert Jørgen T. Helland gjester denne episoden av Klokkelandslaget.

Lytt til hele episoden her: 

Om Klokkelandslaget

Klokkelandslaget er en podcast fra Finansavisen i samarbeid med Tidssonen.no, dedikert til klokker. Alt du trenger å vite om nyheter, tips og gode historier. Finansavisen-journalist Nicolai Giil og Tidssonen.no-grunnlegger Jon Henrik Haraldsen tar lytterne med inn i den store klokkeinteressen. Det hele med gjester fra bransjen, samlere og entusiaster.

Finansavisens podcaster kan lyttes til der du foretrekker det, enten det er Spotify , Apple Podcast , Acast eller de andre tjenestene.