<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
avatar
Journalist

Håkon Sæbø

Mine siste artikler
Har Tesla i siktet – og et ess i ermet
Med nyheten BYD Sealion 7 på plass i Norge, vil importøren gå løs på de etablerte konkurrentene. Salgsmålene for 2025 er hårete.
Opels nye bagasjeromsmester
Helt nye Opel Grandland markerer seg med romslig bagasjerom, romslig rekkevidde og romslige bakseter. Det trengs når tyskerne går inn i det tøffeste elbilsegmentet av dem alle.
Vanvittig nyhet
Prisen kan virke drøy, men når motoren spinner mot 9.000 omdreininger kan bilnerdene kose seg. Her er nye Porsche 911 GT3 og GT3 Touring. 
En av de absolutt dyreste: Nå er elbilen kommet til Norge
Konkurrentene tar innersvingen på deres volummodeller, men på ultraluksuriøse biler er fortsatt Mercedes sjefen. Det viser de med denne millionbilen som er kommet til Norge.
Nå bykser rekkevidden
Porsche oppdaterer nå en av sine heftigere modeller, elektriske Taycan GTS som kommer i to utgaver. Rekkevidden gjør et skikkelig byks. 
Her er de mest populære luksusbilene i Norge
Nordmenn flest klamrer seg til Tesla, Toyota og Volkswagen, men luksusmerker og millionbiler er ikke parkert. 
Alt som er galt med Porsche 911
Porsche 911 er er nettopp kommet i fornyet utgave, men slett ikke alt er helt perfekt, skal det vise seg. 
Skogen kaller
Bil handler ikke bare om å sladde på asfalt. Med gjørme under dekkene kan du ha det minst like moro i en Jeep Wrangler – og selve kjøringen behøver ikke koste stort.
Vi sliter med å finne feil
BMW M4 Competition Coupé med xDrive facelift har fått mer motoreffekt og flere oppgraderinger. Den er ikke fjærlett, men likevel noe for seg selv. 
Enorme krefter – skummel pris
Mercedes-AMG S 63 E Performance er den raskeste, kraftigste og mest kompliserte S-klassen noensinne, men den er ikke for de sjenerte.