<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

– Jeg var ikke i nærheten av å snakke om slike tall

Nordic Choice økte resultatet med 1,7 milliarder kroner i fjor og går mot enda bedre 2023. Samtidig har Petter Stordalen måttet ta stor nedskrivning av verdien på «suksessen» Sommerro. 

Publisert 29. juni 2023
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 900 ord
Article lead
lead
SOMMERRO SUKSESS OG FIASKO: Hotelldriften går bedre enn noen gang for Petter Stordalen som ser økt etterspørsel og færre nye hoteller. Men Sommerro-suksessen har fått en bismak. – Vi har tatt måttet ta verdien av Sommerro betydelig ned i forhold til byggekost, en vesentlig nedskrivning, sier han. Foto: Thomas Bjørnflaten
SOMMERRO SUKSESS OG FIASKO: Hotelldriften går bedre enn noen gang for Petter Stordalen som ser økt etterspørsel og færre nye hoteller. Men Sommerro-suksessen har fått en bismak. – Vi har tatt måttet ta verdien av Sommerro betydelig ned i forhold til byggekost, en vesentlig nedskrivning, sier han. Foto: Thomas Bjørnflaten