– Det har tatt mye lengre tid enn vi trodde
Moso vil kapre én og én kunde med sin nisjeprogramvare til utdanningssektoren. Men etter syv års innsats er salget lavere enn Tormod Næss håpet på.
Publisert 9. juli 2023
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 622 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F87470421.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D3053c3fdb29d675ac9d85c53669587ab77f599fd3613941c4c4811001c6589f9)
VENTER MER DIGITALISERING I HØYSKOLESEKTOREN: – Det er bare snakk om hvem som gjør det, og derfor har vi dårlig tid, sier Tormod Næss, daglig leder i Moso. Foto: Anders Horntvedt