<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Stor tech-avtale sender aksjen rett opp på børs

Publisert 16. jan.
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 105 ord
AVTALE: Jacob Tveraabak, Strongpoint. Foto: Ivan Kverme

Strongpoint er valgt av Sainsbury's i Storbritannia for levering av ordreplukkingsteknologi for online dagligvarebestillinger plukket manuelt i butikker.

– Det faktum at vi nå betjener Storbritannias nest største dagligvareforhandler er en perfekt bekreftelse på kvaliteten på løsningen vår, sier Jacob Tveraabak, adm. direktør i StrongPoint.

Plukking av bestillinger refererer til teknologien som brukes for å velge ut og forberede dagligvarebestillinger på nett, hvor flertallet blir utført gjennom manuell plukking i butikken. Å behandle bestillinger i butikken gjør det mulig for dagligvareforhandlere å nå kunder gjennom hele sitt butikknettverk.

Sainsbury's er Storbritannias nest største dagligvareforhandler med over 1.400 supermarkeder og nærbutikker over hele landet, som sysselsetter mer enn 152.000 mennesker.