<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Stor tech-avtale sender aksjen rett opp på børs

Publisert 16. jan. 2024
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ord
Article lead
AVTALE: Jacob Tveraabak, Strongpoint. Foto: Ivan Kverme

Strongpoint er valgt av Sainsbury's i Storbritannia for levering av ordreplukkingsteknologi for online dagligvarebestillinger plukket manuelt i butikker.

– Det faktum at vi nå betjener Storbritannias nest største dagligvareforhandler er en perfekt bekreftelse på kvaliteten på løsningen vår, sier Jacob Tveraabak, adm. direktør i StrongPoint.

Plukking av bestillinger refererer til teknologien som brukes for å velge ut og forberede dagligvarebestillinger på nett, hvor flertallet blir utført gjennom manuell plukking i butikken. Å behandle bestillinger i butikken gjør det mulig for dagligvareforhandlere å nå kunder gjennom hele sitt butikknettverk.

Sainsbury's er Storbritannias nest største dagligvareforhandler med over 1.400 supermarkeder og nærbutikker over hele landet, som sysselsetter mer enn 152.000 mennesker.

Teknologi

Informasjon om bruk av AI