Rekordår for reMarkable
ReMarkable er tilbake. Skrivebrettselskapet har aldri før solgt så mye eller vært så lønnsomt.
Publisert 15. feb.
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 424 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F101472925.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D00941910134f006176f2d57c1dc9e2c40cb1d4a11673e82bc06c8c6a6abe0e4e)
– UROKKELIG: – ReMarkables suksess ligger i et urokkelig fokus på å skape verdi for brukerne, sier adm. direktør Phil Hess. Til venstre gründer Magnus Wanberg. Foto: Ilja C. Hendel/reMarkable