<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Satser 100 millioner: – Absolutt en god timing

Telenor har gjort sport av å sende hackere på dør. Nå skal de kommersialisere praksisen. – Vi klarer ikke bistå alle bedriftene som spør om hjelp, sier Amp-sjefen Dan Ouchterlony.

Publisert 14. juni
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 778 ord
Article lead
lead
ENORMT BEHOV: – Telenor Cyberdefence får et spesielt oppdrag om å hjelpe bedrifter i større skala enn det Telenor gjør fra før. Behovet er enormt, forteller Dan Ouchterlony, leder for Telenor Amp (t.v.). Thomas Kronen (t.h.) går inn i rollen som adm. direktør for det nye selskapet Telenor Cyberdefense. Foto: Telenor
ENORMT BEHOV: – Telenor Cyberdefence får et spesielt oppdrag om å hjelpe bedrifter i større skala enn det Telenor gjør fra før. Behovet er enormt, forteller Dan Ouchterlony, leder for Telenor Amp (t.v.). Thomas Kronen (t.h.) går inn i rollen som adm. direktør for det nye selskapet Telenor Cyberdefense. Foto: Telenor