Vellykkede øllanseringer og det faktum at nordmenn hovedsakelig holdt seg i Norge bidro til et rekordår for Kinn Bryggeri i fjor.
Publisert 10. juni 2021
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 474 ord
SOLGTE MER ØL: – Veksten på topplinjen i fjor er delvis en coronaeffekt ved at flere holdt seg hjemme i Norge, samt at vi de siste årene har jobbet godt og hatt en veldig fin utvikling i både Vinmonopol- og dagligvaresegmentet, sier Espen Lothe, daglig leder i Kinn Bryggeri. Foto: Tarjei Langeland
SOLGTE MER ØL: – Veksten på topplinjen i fjor er delvis en coronaeffekt ved at flere holdt seg hjemme i Norge, samt at vi de siste årene har jobbet godt og hatt en veldig fin utvikling i både Vinmonopol- og dagligvaresegmentet, sier Espen Lothe, daglig leder i Kinn Bryggeri. Foto: Tarjei Langeland