HUNT en billig aksje

Sandsli invest
HUNT 23.06.2020 kl 12:26 175892

Kunne ikke dy meg i dag og fikk lastet opp HUNT til kurs 3.28.
Redigert 21.01.2021 kl 09:19 Du må logge inn for å svare
awkward
01.09.2020 kl 14:23 9186

Hør hør!

Dog er det likevel interessant å sjekke kursen daglig, såpass har man jo gjerne tid til.
I alle fall undertegnede.

Jeg noterer meg at det ikke ryker av kursen om dagen, og at den kommer nedover mot mitt gjennomsnitt igjen.
Det er veldig interessant, all den tid jeg mener Q2-rapporten viste styrke.

Men det er vel så enkelt som at korte penger jager raske prosenter, samtidig som vi har et turbulent shippingsegment som bakteppe.
Da går det gjerne som vi ser nå.

Din analogi om eiendom er meget god, og holder absolutt vann for en investor.
Redigert 21.01.2021 kl 02:12 Du må logge inn for å svare
Freecashflow
01.09.2020 kl 21:38 8802

Det sitter en del 25 åringer med analytiker jobber med 3 år på BI og hybel leilighet som tar T-banen til jobb som skal fortelle en 55 åring som tar privatflyet sitt til 200 millioners leiligheten i Monaco om hvordan drive en business og tjene penger.
De sitter å forteller om rater og båter og Kina og olje hva du må gjøre og drar til hybelen med 50.000 i brutto månedslønn...
Ikke lytt ikke hør ikke følge noe råd fra noen av disse nyutdannede BI ungdommen. Lytt til de som har et langt liv i internasjonal business og som har jobbet seg opp til mange milliardærer.

Slettet bruker
01.09.2020 kl 22:09 8693

Denne skal nok videre ned ja, liten tvil om det
SL
01.09.2020 kl 23:55 8506

Hvis hunt kommer under 3 tallet så kommer jeg nok til og starte og hamstre aksjer. Fredly har selv sagt at utbytter er planlagt for fremtiden så hvis jeg kan handle billige akjser frem til den tid så gjør jeg det :)
Hammers
02.09.2020 kl 00:16 8616

Jeg lytter ikke til hva meglerhus og "analytikere" sier om aksjer. Jeg ser heller hva summen av aksjonærer gjør via egen handel - i chartet.
DE er helt klar ikke like overbevist som analytikere som spår himmelferd! https://www.tradingview.com/x/R7WCWMSd/
Brytes den skrått stigende linja brytes støtte. Deretter er det den horisontale som gjelder. I FØRSTE omgang!

Hilsen Hammer.......glad han forlot på 4,72 den 25. okt i fjor.
Også DA var det lovnader om evig lykke i HUNT, men chartet fortalte en HELT annen historie!
Freecashflow
02.09.2020 kl 08:44 8348

Charte fortalte vel ikke noe om cashflow og utbytte kapasitet !!!
kamelen
02.09.2020 kl 09:00 8300

Hvilket utbytte om jeg tør spør? De utbytte som skulle være X antall kr siste 3 kvartalene som aldri kom? På tide folk som ikke skjønner gamet våkner opp, sitte og tro på utbytte i hunter neste året er som å tro på julenissen, helt gale hus. Sett deg inn i de finansielle rammene omkring hunter, forpliktelsene til banken(e) og ta det derfra.

Tatt i betrakning det ikke er FØR I Q2 2022(!!) ratene er regnet å komme tilbake til over 40k dagen engang.......- men her blir det mye penger framover folkens og utbyttene vil bli enorme...huff og huff.
Redigert 02.09.2020 kl 09:06 Du må logge inn for å svare
JALLA
02.09.2020 kl 09:01 8300

Tenker at de ved utgangen av året har mellom 0,5 og 1.0 krone på bok for hver aksje. Dette gir jo en del sunnhet i aksjen etter min mening. Om dette blir utdelt eller brukt på tilbakekjøp spiller vell ikke stor rolle for min del. Jeg tenker at det styrker Hunter det neste året og gir grobunn for videre drift og ved utgangen av neste år vil denne kunne starte en fin reise. Om den skulle gå ned 0,5 kroner betyr lite for meg annet en at jeg vil kjøpe flere aksjer. Er vell mange andre aksjer som man kan gamble i om man søker risiko og anser Hunter noenlunde safe i de kommende stormer som jeg tror vil komme.
Sandsli invest
02.09.2020 kl 09:17 8325

Utbytte blir det. Du er nok skuffet over at AF med HUNT har valgt å sikre finansieringen av skipene med rekordlave 20500. At HUNT har valgt å nedbetale gjeld fremfor å betale utbytte sier sitt, de har forpliktelser. Pr dags dato så seiler de 7 inn 33 000 pr dag, da snakker vi om netto.
kamelen
02.09.2020 kl 09:21 8341

Ja, selvsagt utbytte blir det engang, noe annet ville jo vert utopisk, tross alt shipping vi snakker om.

Men ikke regnet med utbytte før Q4 2021, tidligst og vi snakker ikke da om den store sorten, til det er markedet altfor dårlig over tid for.

Om ratene bikker 40k først i 2022 så forstår vel til og med hvermannsen at det ikke akkurat vil bli fest i tank neste 15 månedene.

Uansett skal ikke hisse på meg folk som ikke liker ulike synspunkt, ingen kan påberope seg å være spåmenn så gjenstår det å se hva utfallet blir. Lykke til.
Redigert 02.09.2020 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
Null
02.09.2020 kl 09:46 8312

Utbytte i HUNT

Det første som må skje før et utbytte kommer i HUNT, er at GF godkjenner det.
Pr dato er det ingen mulighet for styret eller ledelsen i HUNT å betale utbytte, da dette krever et vedtak på GF.

SÅ om de skal kunne betale utbytte må det komme en melding om EXGF først, eller så blir det ikke utbytte før tidligst etter GF 2020 som er medio mai ;-)

Slik er det bare

Jeg har en god post selv som jeg lever godt med ....
men trader ikke daglig eller ukentlig

Null
Kaisovski
02.09.2020 kl 09:54 8306

Kamelen: Hunt ordnet 40k rate senest for 2 uker siden.

Så vi trenger ikke vente til 2022:)
ks1977
02.09.2020 kl 10:00 8313

Hvorfor kan ikke du dele av den informasjonen du da "tydeligvis" har satt deg inn i? Det vil jo gavne shortposisjonen din også...
kamelen
02.09.2020 kl 10:12 8359

Snakker jo åpenbart om spotmarkedet og ikke tidligere TC. Disse løper ut og vil gå inn i et spot market snart disse også for dem som løfter blikket littegrann opp.
Sandsli invest
02.09.2020 kl 10:55 8257

Om 3 år vil 15% av VLCC flåten være skrapet, moderne VLCC vil bli en mangelvare. derfor har de en høyere rate i dag enn VLCC over 15 år som har spotrater på 11000. Om du setter deg litt inn i VLCC markedet så vil du innse at HUNT med sin finansiering er i en kjempegod stilling, som FRO og OET.
Kaisovski
02.09.2020 kl 10:58 8258

Som sagt, per idag kan Hunt åpenbart inngå TC-avtaler rundt 40k. Så om båtene går av TC nå, er ikke det nødvendigvis helt krise.
Slettet bruker
02.09.2020 kl 11:02 8257

Forstår ikke helt diskusjonen her. Intet er nytt de siste månedene, foruten at Q3 har gitt bedre rater enn man spådde i juni i år. Hunter fortsetter, som alle vet, å tjene VELDIG mye penger (i hele 2020), ratene ligger på forventet nivå for årstiden, vi kan vente oss bedre rater i slutten av året/starten av neste år (ifølge flere "eksperter"), det er fremedeles lavt nivå på nybygg og mange gamle skip, utbytte kommer når det er fornuftig å betale ut dette til aksjonærene... jeg kan ikke se at noe er nytt de siste månedene...!? Det nye for meg de siste dagene er den masete baissingen fra kamelen og longsitinbulk, som har kastet seg på shorten, så de er det bare å overse dersom man har troen på AF og hans knallsterke case!
Redigert 02.09.2020 kl 12:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2020 kl 12:00 8147


Dersom Fredly ønsket å dele ut utbytte, innkaller han bare til en EGF. Med de fristene som er, vil dette kunne gjøres på cirka 30 dager. Deretter utbetales utbyttet. Raskt gjort!

To ganger har Fredly lovet utbytte. Første gangen som jeg leste om det, var senhøsten 2019. Det trigget min interesse, og jeg ble aksjonær en stund senere. Ble med kursen nedover sammen med koronaen, men solgte meg ut i vår. Neste gang jeg gikk inn, var sent i sommer. Var imponert over at Hunter hadde klart å skaffe seg rater på snitt 70.000 i 2. og 3. kvartal 2020. Gikk ut igjen for en ukes tid siden med en liten gevinst.

Nå skal det svært mye til før jeg går inn igjen. Hvorfor? Fordi Fredly på ny snakker om utbytte, men bevisst unngår å si noe om når det blir aktuelt. Det er en form for lureri som jeg ikke kan fordra. Om han er usikker på når det skal skje, må han si det. Men ikke late som om det kan skje nå.

Når en person som Fredly opptrer som han har gjort, uansett dyktighet ellers, skremmer han bort aksjonærer. Han har skremt bort meg helt klart, og slikt får negativ betydning i lengden.

Troverdighet, Fredly, og tillitt, det er nøkkelord i dagens marked. Uten tillit er man ille ute!
kamelen
02.09.2020 kl 12:05 8448

Folk som ikke vil eller evner å se mer framover enn mnd til mnd er dømt til å tape i dette gamet dessverre. Retorisk spørsmål, kan hunter det om 4-5 mnd ? Kan gi svaret til deg, svaret er nei.
Kaisovski
02.09.2020 kl 12:11 8447

Hvor mange båter er det som går av TC om 4 måneder?
Slettet bruker
02.09.2020 kl 12:17 8488

Like før Oslo børs braker ned, hva skjer når de overkjøpte Usa børsene får seg en knekk? Ser at Vix begynner å stige.
De vil shorte tank og shipping til helvete
Denne må ned til Fredly nivå, 2 kr før det blir interessant
Redigert 02.09.2020 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Thor00
02.09.2020 kl 12:20 8506

Arne Fredly er en mann som har skuffet som leder i lang tid. Gang på gang lovet aksjonærene utbytte. Kan vi stole på han denne gangen når han skriver at verdiene skal tilbake til aksjonærene? Neppe.
Slettet bruker
02.09.2020 kl 12:30 8524

AF er jo heller ikke tjent med "koko prising av aksjen", og han forstår bedre enn de fleste at utbytte snart må til for å løfte kursen. Ettersom sunn og god finansiering med lav BE nå er nærmest på plass, og med en solide kontantbeholdning, er Hunter nå kapabel til å betale ut utbytte, og jeg tipper at det vil bli kalt inn til EGF i løpet av høst/vinter 2020. Eventuelt tror jeg det kan bli snakk om en kombo med tilbakekjøp aksjer og utbytte. AF & Co gjør hele tiden gode valg i byggingen av caset, og jeg har god tro på at utbytte og/eller tilbakekjøp blir blant de neste strategiske valgene vi får fra ledelsen.

Uansett, jeg lever fint med å vente på at caset skal slå ut i full blomst, for selv om tank er usikker materie og skifter like fort som himmelen i arktiske strøk, så er det en del ting vi vet om fremtiden; som at det snart kommer en vaksine, at oljeetterspørselen før eller siden kommer tilbake med full kraft, at det er mange gamle skip som snart skal skrapes, at det er få nybygg, at Hunter med sine gode skip har bevist at de oppnår gode TC-er og rater selv i dårlige tider, you name it.... Så i dette caset er tolmodighet ens beste venn.

Slettet bruker
02.09.2020 kl 12:50 8497


Ja, jeg "tror på tilbakekjøp av aksje og utbytte".... "Af og Co gjør kloke valg"......"Jeg lever fint med å vente".....

Se selv, det er bare uskkerhet rundt alt du skriver. Alt dreier seg om tro og håp, mens dokumentasjonen viser at Fredly har holdt på med sine løfter i det vide og det brede uten at det har gitt seg konkrete utslag i form av kursstigning det siste året, utbytte eller andre konkrete gevinster for aksjonærene.

Han er et godt eksempel på at man ikke klarer å lure en børs. Selvom han avgir løfter, ser aksjonærene og andre på hva han gjør og hvordan ting utvikler seg. Ja, Fredly har maktet å bestille og få levert syv skip i tide. Imponerende i seg selv. Men han viser ikke ved noe av det han gjør at han vil aksjonærene godt, Han opptrer som andre milliardærer; han tror på seg selv og vil skaffe seg selv mest mulig. Andre aksjonærer kommer i andre rekke.

Den tiden jeg har fulgt Fredly og Hunter, har jeg etter hvert sett et mønster som minner meg om andre tilsvarende grundere:

Først meg selv, så meg selv, og til sist meg selv! Men hele tiden benyttes uttrykk som "best for selskapet", "best for aksjonærene". Men i realiteten mener han "best for seg selv."

ks1977
02.09.2020 kl 12:56 8492

Det jeg lurer på er hvilken plan HUNT har fremover. De er jo opportunistiske så mulig de ønsker å holde kortene tett til brystet av den grunn, for å opprettholde alle muligheter.

Er jo ikke utenkelig at noen ønsker å kjøpe skipene/datterselskapet nå, men vil HUNT selge i dagens marked? (og vil selskapene by nok for å friste HUNT - personlig tviler jeg på det)

Vil de "pynte på bruden" enda mer enn 20,5 CBE (ila Q3 eller må vi vente på Q4?)?

Vil de benytte anledningen, etter at siste refinansiering er endelig i boks, til å gjøre buybacks når aksjekursen er langt under NAV?

Og/eller vil de starte å betale litt utbytte?

Eller vil de kjøre konservativt selv om de selv tror at markedet nå er på bedringens vei og vi har bransjens laveste CBE (i tillegg til både ECO og scubber-premium)?

Evt. er det noe med liten skrift som vi ikke er kjent med?

Ut fra rapportene så har de nok lånefasiliteter til å dekke sine forpliktelser, men de dekker nok ikke tilbakekjøpet - skjønt der er det bare en båt igjen og ut fra det jeg kunne skjønne (med ny lånefasilitet for de tre båtene som var på sale&leaseback) så er det kun noen få usle MUSD som HUNT må legge i potten. Jeg kan sånn sett ikke se at HUNT ikke skulle ha mulighet til å starte buybacks og/eller utbytte så snart siste båt er offisielt refinansiert (etter at de har hatt ekstraordinær gen. fors.), og selv om Hannisdahl skulle ha rett i sine spådommer for 2021 (hvilket etter helomvendingen for 2022 ser mye mer troverdig ut enn før) så vil HUNT likevel tjene penger i 2021.

Sånn sett så vil jeg ikke dette av stolen om vi får en innkalling til EGF i høst/vinter, men akkurat hvordan HUNT vil navigere fremover er jeg usikker på (skjønt jeg har langsiktig nok horisont til å ikke trenge å spekulere i kortsiktig kursutvikling for å time bunnen)
kamelen
02.09.2020 kl 13:05 8506

Du har skjønt det.

Om du kjøper aksjer i et shipping selskap pga du liker og har tro på eieren i en bransje der eieren styrer/påvirker ingenting sammenlignet med andre er det bare beviselig på at folk flest som kjøper hunter ikke aner hva de egentlig kjøper og at aksjonærer som sitter med aksjer på dagens nivåer kommer til å få kjenne det på kroppen framover dessverre.
Redigert 02.09.2020 kl 13:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2020 kl 13:06 8512

Husk: Dette er en bransje på vei ut blant mange investorer: Olje, frakt, spekulativ investering fremfor konservativ redervirksomhet osv.

Fredly og co er i ferd med å satse på en bransje som er blitt mer og mer upopulær. Scrubbere er bra, men ikke nok.

Mens grønne sektorer blir vel dyre etter hvert, må vi regne med at tanksektoren blir vanskeligere og vanskeligere å finansiere. Det vil reflekteres i aksjeverdien og kursene. En aksje i tank vil falle raskere enn en aksje i grønne sektorer. Det vil vise seg i neste nedgangsperiode. Mens fonds innenfor grønn energi stiger og stiger, er fond i andre sektorer mye tregere.

Jeg ser ikke at dette er et tema her inne, men nevner det fordi jeg er sikker på at slike vurderinger ikke lenger kun er tema for miljøorganisasjoner, men vel så mye i finanssektoren. Bare se på hva Storbrand gjør i Brasil og Amazonas.
Redigert 02.09.2020 kl 13:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2020 kl 13:24 8481

Kjøper du Hunter på dagens nivåer, så er det noe av det sikreste du kan gjøre dersom du har et 1-3 års perspektiv på dine investeringer! Til og med superpessimisten Hannishdal spår Hunter som eneste rederi som vil tjene penger i 2021 og tilsvarende at markedet i 2022 går inn i en ny bullperiode som kan vare til 2024.

Men på dagens Las Vegas børs ønsker dessverre altfor mange å handle aksjer daglig, uten å vite noe særlig om underliggende faktorer i det de kjøper. Da blir det til slutt mye sau og lite gryn.
Redigert 02.09.2020 kl 13:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2020 kl 13:33 8454


Ja, og med en ledelse man ikke helt kan stole på, og en upopulær bransje, vil det ikke holde med en fortjeneste dersom denne er mindre i 2021 enn 2020.

Hvem er det som vil utsette seg for en generell nedgang som kan starte høsten 2020 for så å ende 20 % lenger ned. Slik tankmarkedet har utviklet seg, vil det gjerne falle raskere og elnger enn andre bransjer.
Ole86
02.09.2020 kl 14:16 8367

På et tidspunkt vil skipene som Hunt eier bli solgt. Da vil man få betalt i henhold til NAV. På hvilken måte ser du for deg at Fredly vil berike seg selv uten å samtidig berike aksjonærene?

Du har rett i at tanksektoren blir vanskeligere og vanskeligere å finansiere. Dette fører allerede til at det bygges lite nytt. Man er i en periode med veldig liten flåtevekst og det ser ut til at den skal bli enda mindre. På hvilken måte påvirker dette Hunt negativt?

Jeg sliter litt med å se argumentene dine holde for at Hunt er et dårlig case på 2-3 års sikt.

Om Hunt blir solgt i løpet av det neste året har jeg problemer med å se at det er et dårlig case på kort sikt også. Jeg forstår at det er i overkant optimistisk å legge til grunn at skipene skal være solgt i løpet av ett år, men jeg tar ikke sjansen på å selge meg ut av aksjen for å kjøpe meg inn igjen når ratene bedres.
kodenavn
02.09.2020 kl 14:36 8341

Hunt har bra dekning på gode rater i Q3 og deler av Q4. I 2021 en gang kommer ratene tilbake med full styrke

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/09/02/7562559/analysesjef-i-pareto-oyner-rask-snuoperasjon-i-tank
ks1977
02.09.2020 kl 14:46 8316

Skjønner ikke hva du vil frem til her. Mulig det er noe mellom linjene jeg ikke ser (som en antagelse om at HUNT aldri kommer til å betale utbytte?). Om tank forblir priset på NAV langt under 1 og PE på rundt 3 så er det greit for meg, så lenge inntjeningen er/blir knall og utbyttene tilsvarende (stor utbyttegrad er jo kjennetegnende for tank, spesielt "skitten" tank). Tenker du på volatilitet så er det noe man må regne med i tank, og jeg har ikke kunnskap til å forsøke og spå hva Mr Market finner på av sprell på kort sikt, det overlater jeg til tradere å forsøke seg på.

At finansiering blir vanskeligere for tank (noe flere allerede har rapportert om forresten) er ikke noe negativt for HUNT, tvert imot. For verden vil jo ikke plutselig ikke trenge tankskip lenger (det grønne skiftet vil føre til et mindre oljeforbruk - alt annet likt - med tilhørende mindre behov for tankskip, men med 25% av flåte i eller nær skrapedyktig alder så utgjør ikke det noen større trussel).

Det grønne skiftet er - etter mitt syn - bare medvind for HUNT. IMO2020 er jo hele caset for HUNT, mens IMO2030 danner skvisen som "sikrer" at ordreboka holdes nede. Her er det også mye skjult oppside hvor CO2-reglene som kommer kan få (antageligvis?) "tilbakevirkende" kraft slik IMO2020 hadde for svovel, hvilket da vil gjøre at mer av flåten plutselig ikke blir konkurransedyktig sett opp mot ECO scrubbers. Det bringer oss tilbake til dagens situasjon, bare forsterket; skal HUNT gå med underskudd med CBE på (etterhvert) 20,5k så må gamle damer gå med saftig underskudd noe som vil tvinge frem økt skraping, og er ratene såpass at de gamle damene ikke skrapes så vil HUNT innkassere både ECO og scrubber-bonus på de ratene. Tar du utgangspunkt i Cleaves sine estimat for 2021 så vil HUNT fortsatt ha en hyggelig inntjening (og det er der jeg personlig tror at en forankret utbyttepolicy vil ha en effekt).
Slettet bruker
02.09.2020 kl 15:00 8291

Mange gode argumenter fra deg og Ole 86! Takker for det!

Mine argumenter er basert på dels på at jeg ikke lenger stoler på uttalelser fra Fredly, dels på usikkerheten rundt 2021 både fordi det grønne skiftet fører til mindre oljeforbruk og fordi olje generelt skaper mindre interesse og derav lavere kurser.

At Hunter vil gjøre det bra i 3. kvartal, og deler av 4. kvartal, er hevet over enhver tvil. De gode kontraktene til vel 70.000 dollar pr. dag pr. skip for 3-4 skip gir et utmerket utgangspunkt for de neste månedene.

Nei, det er ikke det som uroer her. Det er mangel på sikkerhet rundt utbytteutbetaling og den videre ferden. Kanskje har Fredly planer om å sitte noen år mens lånene nedbetales. At han får solgt alle skipene sine med det første, har jeg liten tro på. Det vil gi for liten gevinst i øyeblikket. Om han venter og inkasserer en betydelig gevinst om to-tre år, så gjerne for meg. Men jeg er ikke med på hans videre ferd som er preget av usikkerhet og liten forutsigbarhet.

Det er pussig hvordan mangel på tillit får lov til å utvikle seg. Til slutt blir man mettet av alt som ikke besvares. Det topper seg når en storinvestor som Fredly ved to anledniner over mange måneders periode bevisst gjør tingene uklare. Det er klart at det er bevisst gjort da han er profesjonell til fingerspissene. Og da kan man spørre seg hvorfor? Jeg tror det er så enkelt at han ikke kan uttale at utbytte ikke ville skje i 2020, men var redd for å miste mange aksjonærer om han sa det rett ut.

Luringer har av og til en tendens til å lure seg selv. Det mener jeg at Fredly har gjort i dette tilfelle.
Redigert 02.09.2020 kl 15:02 Du må logge inn for å svare
kamelen
02.09.2020 kl 15:13 8295

Folk glemmer eller ikke forstår hva en svak dollar vs NOk som den spås i nå framover gjør med shipping, tanker rundt dette folkens? nok et tegn bare sier det..
Redigert 02.09.2020 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2020 kl 15:23 8280

Hehe dette har blitt utførlig diskutert på forumet i flere runder, og det blir en interessant joker å følge med på, men den dårlig innpakkede kursmanipuleringen du driver med på forumet for tiden, blir jo bare patetisk og barnslig :)

Men som den supershorteren du tydeligvis har blitt, PASS PÅ, for pengene renner inn hver dag i Hunter og senest i dag spår Pareto en rask snuoperasjon i tank. Plutselig sitter du i skvisen, og da vil en evt. svakere (eller værre for deg en evt. sterkere) dollar bli det minste problemet for deg og dine shortvenner :)
Redigert 02.09.2020 kl 15:31 Du må logge inn for å svare
Ole86
02.09.2020 kl 15:49 8233

Det er mye mulig du har rett i at Fredly med overlegg har vært for ivrig på å love snarlig utbytte. Dette kan jo være irriterende om man er kortsiktig, men jeg synes at Fredly har gjort en god jobb rundt finansiering og har dermed brukt "utbyttepengene" til noe bra for den langsiktige investor.

Selv er jeg overbevist om at matematikken vil vinne til slutt og jeg har planer om å være langsiktig nok til å se at alle verdier i Hunter utbetales til aksjonærene. Med den strategien så investerer jeg med samme interesse som Fredly og om Fredly gjør det beste for seg selv så gjør han det beste for meg.

Skal jeg være i tank så ser jeg uansett på Hunt som et overlegent case sammenlignet med alle andre rederier, så får jeg heller ha en turbulent ferd mot målet.
Ole86
02.09.2020 kl 15:51 8247

Dette er selvsagt en faktor, men det avgjørende er uansett flåteveksten og tilbudsiden. Man må heller ikke glemme at finansieringen av flåten er i dollar.