IOX - prospekt og ny retning
Mens vi venter. Ikke noe nytt dette egentlig, men det forsterker signalene som allerede er gitt. Styrets formann - Huego Quevedo - har i tillegg til å ha mange roller og hatter på vegne av Jose og Integra også egen advokatpraksis i A.
https://qvda.com.ar/team-hugo-quevedo.html
I 2016 så var han delaktig/rådgivende i et Lithium-JV i Argentina mellom Lithium Americas Corp og Sociedad Quimica y Minera de Chile som endte opp i selskapet MineraExar.
https://lexlatin.com/noticia/sqm-y-lac-forman-jv-para-desarrollar-proyecto-de-litio-en-argentina
https://www.mineraexar.com.ar/
https://www.lithiumamericas.com/
https://www.sqm.com/
SQM har senere solgt seg ut til et kinesisk selskap Ganfeng Lithium
https://www.mining-technology.com/news/ganfeng-lithium-increases-stake-in-cauchari-olaroz-project/
Som sagt, ikke noe sprengstoff i dette basert på det vi allerede vet, men det forsterker likevel den røde tråden mellom IOX og Integra, og et mulig skifte til fornybar energi og andre assets i A/C/SA.
Det som gjenstår er vel egentlig bare en avklaring av hva som kommer, og hvordan dette skal løses i praksis i forhold til kapital og finansiering. Og om det går an å tro på dette når meldingen/prospektet først kommer til markedet.
https://qvda.com.ar/team-hugo-quevedo.html
I 2016 så var han delaktig/rådgivende i et Lithium-JV i Argentina mellom Lithium Americas Corp og Sociedad Quimica y Minera de Chile som endte opp i selskapet MineraExar.
https://lexlatin.com/noticia/sqm-y-lac-forman-jv-para-desarrollar-proyecto-de-litio-en-argentina
https://www.mineraexar.com.ar/
https://www.lithiumamericas.com/
https://www.sqm.com/
SQM har senere solgt seg ut til et kinesisk selskap Ganfeng Lithium
https://www.mining-technology.com/news/ganfeng-lithium-increases-stake-in-cauchari-olaroz-project/
Som sagt, ikke noe sprengstoff i dette basert på det vi allerede vet, men det forsterker likevel den røde tråden mellom IOX og Integra, og et mulig skifte til fornybar energi og andre assets i A/C/SA.
Det som gjenstår er vel egentlig bare en avklaring av hva som kommer, og hvordan dette skal løses i praksis i forhold til kapital og finansiering. Og om det går an å tro på dette når meldingen/prospektet først kommer til markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 09:29
Du må logge inn for å svare
qestador
27.08.2020 kl 09:48
4657
https://stockcharts.com/freecharts/pnf.php?c=$BRENT,P&listNum=
Brent ser ut for å holde seg stabilt på 46$ nå og ser ut for å forlate 44 -45$
ja naturlig tregt men opp fra trippel topp som vi ser. Vi ser rødstreken vi skal over.
området har meget motstand som vi kjenner en stund nå. Prisen presses oppover
Brent ser ut for å holde seg stabilt på 46$ nå og ser ut for å forlate 44 -45$
ja naturlig tregt men opp fra trippel topp som vi ser. Vi ser rødstreken vi skal over.
området har meget motstand som vi kjenner en stund nå. Prisen presses oppover
Redigert 21.01.2021 kl 07:43
ikke ett pip derifra, han holder vel på å laste opp igjen. Klar for mangedobling igjen
sacco12
27.08.2020 kl 09:44
4692
Jeg lurer på om Ransen har anstendighet nok til å skjemmes over skriveriene sine.
qestador
27.08.2020 kl 09:32
4756
Jeg tipper de som selger kan bli skuffet.
Kalleklovn: Jeg er helt enig. Det går ikke med stormskritt å drive olje å gass virksomhet i disse tider. Men sakte og sikkert bygger de opp selskapet. Neste steg blir ett nivå opp, ved funn. De melder boring i h.h.t nye frister. De sier det er rigg kapasitet nå. De utvikler videre i Argentina. Det ble ikke noe av bl.a egen spekulasjon om lithium. Jeg er glad at vi ikke flytter fokus nå. Ingen grunn til stor nedgang nå, nei. Men jeg har kjøpt flere T til nå på lav 1,60 tall Fornøyd med det. Snitt 2,34 nå. IOX består å de produserer olje å gass, de utvikler seg sakte, men i rett retning. Jeg venter på drilling å videre utvikling.
Q2 i morra, der er det et avsnitt med Outlook. Da får vi kanskje litt mer holdepunkter vedr. Tidsbruken å aktiviteter !
Gir ikke bort aksjer på lavpris. Lykke til Kalleklovn å andre edruelige aksjonærer med lengre horisont
Her er videre utvikling beskrevet. Håper det starter nå til høst/vinteren
« The final exploration phase at LLA-47 ends on 7 February 2021 and the production phase ends 24 years after a commercial declaration of a well is made before the ANH. To keep LLA-47 until the end of the exploration phase, Interoil must: (1) Conduct the activities committed for the first and second exploration phase (seismic and wells), and (2) Have in place bank guarantees when requested in respect of the required amounts.
As noted above Interoil Colombia has applied for an extension of terms of 12 months for LLA-47 under the provisions of Agreement 002/2020 (Acuerdo 002/2020) of the ANH. In response to Interoil submission, the ANH granted the 12 months extension for LLA-47 during August 2020. As a result the new expiration date of the exploration period of LLA-47 is February 7, 2022.
The building of the roads for access to the block has been and is challenging work. The Meta river floods the area and the rainy season creates challenges for construction work. The same roads will be used for trucking the crude in initial stages of the E&P activities. Once the identified production opportunities are
46
significant (economically and technically) to build a pipeline, the Company will be required to seek environmental permits.»
Q2 i morra, der er det et avsnitt med Outlook. Da får vi kanskje litt mer holdepunkter vedr. Tidsbruken å aktiviteter !
Gir ikke bort aksjer på lavpris. Lykke til Kalleklovn å andre edruelige aksjonærer med lengre horisont
Her er videre utvikling beskrevet. Håper det starter nå til høst/vinteren
« The final exploration phase at LLA-47 ends on 7 February 2021 and the production phase ends 24 years after a commercial declaration of a well is made before the ANH. To keep LLA-47 until the end of the exploration phase, Interoil must: (1) Conduct the activities committed for the first and second exploration phase (seismic and wells), and (2) Have in place bank guarantees when requested in respect of the required amounts.
As noted above Interoil Colombia has applied for an extension of terms of 12 months for LLA-47 under the provisions of Agreement 002/2020 (Acuerdo 002/2020) of the ANH. In response to Interoil submission, the ANH granted the 12 months extension for LLA-47 during August 2020. As a result the new expiration date of the exploration period of LLA-47 is February 7, 2022.
The building of the roads for access to the block has been and is challenging work. The Meta river floods the area and the rainy season creates challenges for construction work. The same roads will be used for trucking the crude in initial stages of the E&P activities. Once the identified production opportunities are
46
significant (economically and technically) to build a pipeline, the Company will be required to seek environmental permits.»
Kalleklovn1
27.08.2020 kl 08:12
4994
Nå har jeg også fått oppdatert meg, og må si at jeg hverken er skuffet eller glad. Men slik jeg tolker selskapet igjennom de siste årene, er at de bygger sten for sten. Ting tar tid, men de gjør alt skikkelig og etter reglene.
Skjønner evt ikke hvorfor flere tror det skal bli blodrødt i dag, da det ikke er grunn for det.
Nyheter og oppdatering fra ledelsen kommer med en gang det oppstår/blir bekreftet, så vi får vente til da😉.
Fått skaffet meg ekstra midler til i dag, så er klar for å kjøpe dersom det blir en liten tur ned😉👏😁. Spennende😁
Skjønner evt ikke hvorfor flere tror det skal bli blodrødt i dag, da det ikke er grunn for det.
Nyheter og oppdatering fra ledelsen kommer med en gang det oppstår/blir bekreftet, så vi får vente til da😉.
Fått skaffet meg ekstra midler til i dag, så er klar for å kjøpe dersom det blir en liten tur ned😉👏😁. Spennende😁
robkal
27.08.2020 kl 00:59
5163
sjeldent de slipper meldinger bare sådær ut i det blå.... får nokk vente til Q3. Viss det ikke kommer noe nå.. vilket eg sterkt tvivler på, dessverre.
Det er kjente greiene som du opplyser om! Likevel er ikke normalt for min sin at alle service selskaper som iox brukte som regel aksepterte aksjer isteden vanlig betaling? HvIlken slags av en firma er når de stadig og til evighet kompenserer eget virksomheten med aksjer! Uansett denne finansiell akrobatikk det hjelper lite med utsettelser som i tillegg følger en repetisjon og veksling av gamle nyheter. Kunne de forutsette hva kommer til å skje eller ser ikke lengre av egen nese! Alt tider på at det er en ren svindel med denne firma! Dessverre! Anglosaksons penge politikk er egentlig ponzi skjema/ pyramidal svindel! Fuck it!
Questador: Ingen får mine heller, det finnes ingen grunn til å svartmale.Alt er ved det normale, å fredag får vi outlook. Det kan komme annen godmelding også nå fremover om videre boreplaner. Tåkesnakk å mye gjentakelse, jada. Men fokuset vet vi nå, det er utvikling av leteområdene i C og A. Ikke lithium, ingen store overraskelser, som bl.a undertegnede nevnte som en soekulativ tanke. Men det ble ingen slike sidespor her. Men fortsatt fokus på olje å gass. Å det er flott. Kjøper oen t flere imorra jeg.
Tysla
26.08.2020 kl 22:42
5346
Det kommer selvsagt noen meldinger i nærmeste fremtid. Jeg hadde selv håpet noe mer detaljert info i prospektet men erkjenner at dette er ett formelt dokument for å omgjøre gjeld til aksjer fra Bondholderne. Hvis det skulle ha vært ny i meldepliktig informasjon skulle dette være meldt i børsmeldingene øyeblikkelig. Q2 er på fredag, da får vi nok mer detaljert info. Personlig ville jeg anta at det kommer noen meldinger i etterkant av Q2. Synes linkene mellom IOX og Lithium er for sterke til at det ikke blir noe i retning av det fremover.
qestador
26.08.2020 kl 22:37
5362
Jeg tror ikke på noe av denne svartmalingen.
Ingen får mine aksjer.
Det er fora som har skapt forventningen. Den 28 er halvårs rapport så får vi se
Ingen får mine aksjer.
Det er fora som har skapt forventningen. Den 28 er halvårs rapport så får vi se
Mdg1
26.08.2020 kl 21:54
4451
De hadde vel ikke mye valg. Selskapet var ikke i posisjon til å hente penger eller låne mer penger. Skal de få noe tilbake er det bedre å få aksjer som de i alle fall kan omsette og redusere lånet, som kanskje aldri blir tilbakebetalt. Så reduseres renteutgiftene litt så selskapet har større sjanse til å betale tilbake. Nå har selskapet skaffet seg en kreditt som skal betale driften. Og renter gjøres om til gjeld. Om ikke boret kommer i bakken snart blir det enda mer dyr kreditt for å betale lønnen til de ansatte
Redigert 21.01.2021 kl 07:53
__eagle__
26.08.2020 kl 20:58
4591
Enig i mye av det du skriver bææærnt og en del spørsmålstegn.
Derfor tror jeg også at det vil komme noen meldinger fra selskapet innen kort tid som det også nevnes på xi.
Det med utsettelsene som har vært er lite forståelig da det var lite nytt.
De har meldt tidligere at prospektet skulle innholde guiding og videre planer både i c og a, men var lite detaljert info som vanlig..
Derfor tror jeg også at det vil komme noen meldinger fra selskapet innen kort tid som det også nevnes på xi.
Det med utsettelsene som har vært er lite forståelig da det var lite nytt.
De har meldt tidligere at prospektet skulle innholde guiding og videre planer både i c og a, men var lite detaljert info som vanlig..
robkal
26.08.2020 kl 20:58
4590
Obligasjonseierna sitter ju med 7.5% i renter.. og koser seg :)
Spørsmålet ær hva kan vi små aksjonærer gøre... hva har vi og slå i bordet med?? vilke krav kan vi stille??? har vi noe makt i det hele tatt???
Vi kan vel være enige i at vi blev ikke noe klokere av det som kom idag?
Spørsmålet ær hva kan vi små aksjonærer gøre... hva har vi og slå i bordet med?? vilke krav kan vi stille??? har vi noe makt i det hele tatt???
Vi kan vel være enige i at vi blev ikke noe klokere av det som kom idag?
Hoved spørsmålet er hvorfor obligasjonseiere og andre øvrige selskaper har tatt de verdiløse aksjer isteden penger! 58 mill av ny verdiløse aksjer. De leger frem bare løgn og vas, frem og tilbake! Veksler info mellom brønnene som skal utvinnes hypotetisk sagt! For fæn!
Det verste med dette prospektet er at man ikke tar hensyn til at markedet får innsyn i innholdet selv om det er en slags formalitet i forhold til emisjonen. Det bærer alt for mye preg av klipp og lim, og innholdet ikke er i samsvar med det som er meldt til markedet i løpet av de siste årene. Bare for å nevne noe:
- Malevo nevnes ikke, nå er det de tidligere planlagte brønnene Frison og Jaca som nevnes
- Nå hevdes det at IOX har en opsjon på å tilby SLS disse 2 brønnene på uendrede vilkår - har man aldri hatt en forpliktende avtale om 3 brønner ? Og igjen, hva med fokuset på Malevo som liksom har forårsaket en gedigen forsinkelse på fremdrift de siste 2 årene ?
- Salget av gassanlegget til MUSD 2 kan jo være fornuftig, men det gis ingen god forklaring på hvorfor ? Nye krav fra ANLA, eller egen beslutning basert på hva ?
- Avtalen med Turgas - utløpt eller ikke ?
- Hvorfor nevnes det ikke noe om "transition to renewable energy" denne gangen som i forrige prospekt ?
Som aksjonær og interessert i selskapets virksomhet og planer så blir man smått forvirret og bekymret. Både i forhold til innholdet, og holdningen som selskapet faktisk viser når det gjelder kommunikasjon. Reaksjonen vil vi nok se på kursutviklingen i morgen dersom det ikke kommer en eller flere kaniner opp av en loslitt hatt eller erme. Som lyn fra klar himmel.
I mitt hode så blir dette i sum utilgivelig. Det virker jo ikke som selskapet egentlig bryr seg en døyt om konsekvensene, eller forstår at til slutt - en eller annen gang - så blir det et feilskjær for mye.
Og er det egentlig noe i dette innholdet som rettferdiggjør at det har blitt utsatt i 6 mnd ? Rart om alle obligasjonseierne sitter med et stort glis om munnen etter dette.
- Malevo nevnes ikke, nå er det de tidligere planlagte brønnene Frison og Jaca som nevnes
- Nå hevdes det at IOX har en opsjon på å tilby SLS disse 2 brønnene på uendrede vilkår - har man aldri hatt en forpliktende avtale om 3 brønner ? Og igjen, hva med fokuset på Malevo som liksom har forårsaket en gedigen forsinkelse på fremdrift de siste 2 årene ?
- Salget av gassanlegget til MUSD 2 kan jo være fornuftig, men det gis ingen god forklaring på hvorfor ? Nye krav fra ANLA, eller egen beslutning basert på hva ?
- Avtalen med Turgas - utløpt eller ikke ?
- Hvorfor nevnes det ikke noe om "transition to renewable energy" denne gangen som i forrige prospekt ?
Som aksjonær og interessert i selskapets virksomhet og planer så blir man smått forvirret og bekymret. Både i forhold til innholdet, og holdningen som selskapet faktisk viser når det gjelder kommunikasjon. Reaksjonen vil vi nok se på kursutviklingen i morgen dersom det ikke kommer en eller flere kaniner opp av en loslitt hatt eller erme. Som lyn fra klar himmel.
I mitt hode så blir dette i sum utilgivelig. Det virker jo ikke som selskapet egentlig bryr seg en døyt om konsekvensene, eller forstår at til slutt - en eller annen gang - så blir det et feilskjær for mye.
Og er det egentlig noe i dette innholdet som rettferdiggjør at det har blitt utsatt i 6 mnd ? Rart om alle obligasjonseierne sitter med et stort glis om munnen etter dette.
Mdg1
26.08.2020 kl 20:22
4726
Jeg sa for tre mnd siden at prospektet ikke var noe å vente på. Ble som jeg trodde bare pliktig info for å notere aksjene
Rart at det skal være så forbanna vanskelig å få bore dette feltet de har. Hadde det vært mye olje det hadde det vel ikke vært så vanskelig å få med en partner. Har Ransen solgt siden vi ikke har hørt fra han på dagevis. Blei noe annet enn mangedobling av kursen som han prater om.
robkal
26.08.2020 kl 20:00
4810
Vet dette har vart oppe før... men vem/hvilke er Magnus Capital S.A??
Noen som har lista ut det?? Finner ikke noe når man googler og tråler nettet ??
Noen som har lista ut det?? Finner ikke noe når man googler og tråler nettet ??
robkal
26.08.2020 kl 19:53
4843
dropper garantert ned i morgen... 10-20%. for sure.. closing under 1.85
og så dejligt med 56 mill nye aksjer... men for hva ???? Blir ju ikke brukt til borring... dump dump
og så dejligt med 56 mill nye aksjer... men for hva ???? Blir ju ikke brukt til borring... dump dump
qestador
26.08.2020 kl 19:44
4892
Det vet du ingen ting om M1
__eagle__
26.08.2020 kl 19:44
4899
Etter at den værste skuffelsen har lagt seg litt så var det noe og trekke fram her som bergmofs nevner over, men at det blir stygt 09.00 i morgen hvis ikke det kommer noe mer fra selskapet er det vel ingen som helst tvil om!
Her blir det billige aksjer og få og muligheter for og snitte godt ned for den som tør det..
Q2 blir heller ingen høydare som alle vet.
Her blir det billige aksjer og få og muligheter for og snitte godt ned for den som tør det..
Q2 blir heller ingen høydare som alle vet.
Mdg1
26.08.2020 kl 19:40
4919
De pengene går i sluket frem til boring blir annonsert. Så de må nok hente penger til boring.
qestador
26.08.2020 kl 19:38
4935
Jeg må minne om Freddy som løste problemet sitt ved å selge en tankbåt til Tyskland med gjenkjøpsrett. Avtalefor frigjøring av penger
Mdg1
26.08.2020 kl 19:36
4948
Tror folk hadde misforstått hva prospektet var. Det er et lovlig dokument om selskapet som må publiseres når man øker aksjekapitalen mer enn 10%. Det som er viktig for kursen kommer i meldinger. Nå er det 56 mill nye aksjer som kan handles og kursen skal helt sikkert presses ned til 1,5kr
Dette store dokumentet av 130 side av nothing ble skjult bak nettsida eller bedre sagt en drit av nettsida! Tingene skal kalles med riktig navn! Ua bre, mamu vam jebem!
qestador
26.08.2020 kl 19:29
4981
det kan vel hende de har nok penger til å bore brønn i Colombia med salg av gassplan og gjenkjopsrett.
Finner de olje som forventet så fyker dette såpass til værs at eventuelle problemer forsvinner helt :-)
Finner de olje som forventet så fyker dette såpass til værs at eventuelle problemer forsvinner helt :-)
qestador
26.08.2020 kl 18:58
5092
Jeg oppfatter det slik som det står at det skal komme på fremsiden av hjemmesiden.
prospektet var som forventet hvis vi tar til etterretning den info de har gitt til markedet. Ingen overraskelse egentlig. Synes det avklarer fokus. Fokus er olje og gass. Ikke som bl.a jeg har spekulert litt i, Lithium. Det er jeg egentlig glad for at fokus holdes her. Ikke mye nytt. Men de viser til boring av brønner på Altair og LLA47 i tørr periode, det kan like gjerne skje nå senhøstes, SLS er enda aktuell, rigger er tilgjengelig nå så neste melding blir oppstart drilling tror jeg. Men vi må vente noen mnd. til ref. gjengitt videre prosess i Colombia.
"Interoil Colombia recently declared commerciality on the Viking well discovery. As a result of such
declaration Interoil Colombia must undertake a complete EIA to be approved by the ANLA and also a
development programe to be submitted to the ANH."
Ellers to mill. dollar klarert jfr. gasplant i Houston.
"Interoil Colombia recently declared commerciality on the Viking well discovery. As a result of such
declaration Interoil Colombia must undertake a complete EIA to be approved by the ANLA and also a
development programe to be submitted to the ANH."
Ellers to mill. dollar klarert jfr. gasplant i Houston.
qestador
26.08.2020 kl 18:44
5155
Vi venter oss nok for store orienteringer siden vi glemmer hva som er sagt før.
Tja, hvilken sjokk, treffer i hode rett! Makan sim skal lettes her er Ransen! Kjipt!
En gang til gamle historie av Iox drit!!!! Kan fortelle noen her hva vi fikk i dag?! Null, nada, nula, picka vi materina!
Det er bare maling med tåke! Seriøst, tuller de med ren fornuft! For en katastrofe! I morgen blir slaktning som en skal lenge lete etter! 😤🤬🥶
Pi majku vi jebem usranu!
De skal bore når negl vokser på toppen av kuk!
Det er demers bussines!🤮
Ikke en eneste bokstav om famøse litium!
Det er et dokument som kan kalkes lett Iox drit historie ala columbiana- priganice!
Hahaha, bye, bye penger og investeringer så langt og i neste 2,3 år hvis jeg overlever!😷
En gang til gamle historie av Iox drit!!!! Kan fortelle noen her hva vi fikk i dag?! Null, nada, nula, picka vi materina!
Det er bare maling med tåke! Seriøst, tuller de med ren fornuft! For en katastrofe! I morgen blir slaktning som en skal lenge lete etter! 😤🤬🥶
Pi majku vi jebem usranu!
De skal bore når negl vokser på toppen av kuk!
Det er demers bussines!🤮
Ikke en eneste bokstav om famøse litium!
Det er et dokument som kan kalkes lett Iox drit historie ala columbiana- priganice!
Hahaha, bye, bye penger og investeringer så langt og i neste 2,3 år hvis jeg overlever!😷
qestador
26.08.2020 kl 18:17
5255
Ja jeg fant det på baksiden.hehe
Ja nå er det få folk og travelt tydeligvis
Ja nå er det få folk og travelt tydeligvis
qestador
26.08.2020 kl 18:10
5282
The prospectus and a summary of the prospectus will be available at the Company's website www.interoil.no.
Kan ikke se det er lagt inn enda
Jeg venter på det der
Kan ikke se det er lagt inn enda
Jeg venter på det der
Foreigner skrev Go to investors/Prospectus
Jeg fant, jeg fant ..... SLS er med enda, det er bra. Fokus på olje/gass. LLA47 skal utvikles, de har søkt produksjonslisens her. to brønner på LLA47 området å en på Altair. fra tidligere plan Sammen med SLS ?
Den bortkomne gasplant i Houston, kjøpt for 2 mill dollar, skal selges for 2 mill. dollar, så da dekker de jo det kjøpet, som nu mange har etterlyst. Att og fram, dobbelt så langt.
Ingen Lithium inngang nå, som bl.a jeg har spekulert i. OK, synes det er best med hovedfokus på LLA 47/Altair og videre utvikling også på feltene i Argentina. CLix 1001 er inntil videre lukket igjen. Men der mener jeg de har meldt interessante data fra loggen etter boring ! Noe med at reservoaret antagelig er større enn først antatt.
Nå lite nytt, men noen avklaringer å vegen videre er olje og gass på de feltene de har lisenser. Søkt ANH om å gå fra letelisens til produksjons lisens. Så steget videre i Colombia, ser ut til å gå sin gang. Venter på søknadsbehandling for produksjonslisens for Vikingo. De vet ikke når det innvilges i forhold til tid for behandling i C
Nå, synes det var helt greit prospect. De sier at tilgang på rigger er ok nå, å de nevner boring i tørrperiode i Colombia. Det betyr fra sen november i år å utover nyåret. Vi får se
Den bortkomne gasplant i Houston, kjøpt for 2 mill dollar, skal selges for 2 mill. dollar, så da dekker de jo det kjøpet, som nu mange har etterlyst. Att og fram, dobbelt så langt.
Ingen Lithium inngang nå, som bl.a jeg har spekulert i. OK, synes det er best med hovedfokus på LLA 47/Altair og videre utvikling også på feltene i Argentina. CLix 1001 er inntil videre lukket igjen. Men der mener jeg de har meldt interessante data fra loggen etter boring ! Noe med at reservoaret antagelig er større enn først antatt.
Nå lite nytt, men noen avklaringer å vegen videre er olje og gass på de feltene de har lisenser. Søkt ANH om å gå fra letelisens til produksjons lisens. Så steget videre i Colombia, ser ut til å gå sin gang. Venter på søknadsbehandling for produksjonslisens for Vikingo. De vet ikke når det innvilges i forhold til tid for behandling i C
Nå, synes det var helt greit prospect. De sier at tilgang på rigger er ok nå, å de nevner boring i tørrperiode i Colombia. Det betyr fra sen november i år å utover nyåret. Vi får se
Nå herr Ransen, er du stolt av det favoritten din lirer av seg og sender til markedet. Makan til rør og tynn suppe skal en lete lenge etter. Har selskapet lastet opp en uferdig versjon, eller er dette virkelig selskapets bench-mark for kvalitet og substans ?
Foreigner
26.08.2020 kl 17:05
5551
Bureaucracy I think. Takes too long so they will sell it now but if they get the permits they will buy a new one.
I may be slow, but I dont get it. Why sell it ? Due to a new set of regulations from ANLA, or have they just decided to cancel whatever the initial plan was ?
Foreigner
26.08.2020 kl 16:55
5632
Go to investors/Prospectus