SOFF rekyl mot 20 kroner
Solstad Offshore har refinansiert og kvittet seg med gjeld. Nå skal deler av subseaflåten benyttes innen fornybarsatsing.
Mange nå som skal inn for å få med seg reprisingen av SOFF. Aksjen har falt fra kurser over 100 - 200 kroner for ikke lenge siden, og en rekyl opp mot 20 kroner i første omgang er absolutt innen rekkevidde.
Regner med det kommer oppdateringer innen satsingen på fornybar energi om ikke lenge. Da kan det virkelig ta fyr i aksjen. Liker også samarbeidet med Røkke. Klar kjøp på SOFF nå.
Tips til artikkel om fornybarsatsingen til SOFF: https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/10/20/7578628/dnb-nest-storst-i-solstad-offshore
Minner også om denne:
Skipselektriker har tjent 60 millioner på én aksje i år: Nå satser han på Solstad Offshore.
Hobbyinvestor Eigel Thom tar milliongevinst i shippingaksjen Scanship Holding og putter de i Solstad Offshore.
For to uker siden kjøpte Thom aksjer for i overkant av en million kroner, og sist uke fortsatte han med et kjøp på rundt en halv million kroner.
– Det er fordi jeg tror markedet er på bedringens vei. Jeg er også ganske sikker på at Solstad, Fredriksen og Røkke ikke slipper selskapet, sier han.
https://e24.no/boers-og-finans/scanship-holding/skipselektriker-har-tjent-60-millioner-paa-en-aksje-i-aar-naa-satser-han-paa-solstad-offshore/24646545
Mange nå som skal inn for å få med seg reprisingen av SOFF. Aksjen har falt fra kurser over 100 - 200 kroner for ikke lenge siden, og en rekyl opp mot 20 kroner i første omgang er absolutt innen rekkevidde.
Regner med det kommer oppdateringer innen satsingen på fornybar energi om ikke lenge. Da kan det virkelig ta fyr i aksjen. Liker også samarbeidet med Røkke. Klar kjøp på SOFF nå.
Tips til artikkel om fornybarsatsingen til SOFF: https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/10/20/7578628/dnb-nest-storst-i-solstad-offshore
Minner også om denne:
Skipselektriker har tjent 60 millioner på én aksje i år: Nå satser han på Solstad Offshore.
Hobbyinvestor Eigel Thom tar milliongevinst i shippingaksjen Scanship Holding og putter de i Solstad Offshore.
For to uker siden kjøpte Thom aksjer for i overkant av en million kroner, og sist uke fortsatte han med et kjøp på rundt en halv million kroner.
– Det er fordi jeg tror markedet er på bedringens vei. Jeg er også ganske sikker på at Solstad, Fredriksen og Røkke ikke slipper selskapet, sier han.
https://e24.no/boers-og-finans/scanship-holding/skipselektriker-har-tjent-60-millioner-paa-en-aksje-i-aar-naa-satser-han-paa-solstad-offshore/24646545
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
kuka
11.11.2020 kl 10:24
10981
Det som har overrasket mest er at det har vært mulig å kjøpe aksjer til stort sett "samme" pris som de prioriterte industrielle aktører etter sanering-/restruktureringen av gjelden. Snart må vel kalkulatorene frem hos meglerhusene å regne på reelle skipsverdiene i et balansert marked.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Føre var
11.11.2020 kl 10:34
10939
Ja her var det noen som bomma med å rope selg på 3 kroner:)
I teorien kan vel Solstad gå tigangeren uten att den er for høyt priset?
I teorien kan vel Solstad gå tigangeren uten att den er for høyt priset?
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Absolutt. Reparasjonsemisjonen ble også heftig overtegnet. Kun ca 1,3 millioner aksjer til 2,8 kroner ble tilbudt, mens tilretteleggerne fikk inn ønske om tegning av 7,1 millioner aksjer (!) Rimelig bull for å si det mildt. Det er dette vi ser reaksjonen på i markedet nå. -Eneste stedet å få tak i rimelige SOFF-aksjer for disse nå er å kjøpe SOFF over vanlig børs før kursen stikker avgårde til tosifret terreng.
Med selskapets reduksjon av 37 skip og fornybarsatsing blir dette et selskap med en ny virksomhet og forretningsstrategi for subseaflåten innen grønn energi, og må reprises deretter.
https://newsweb.oslobors.no/message/517521
Med selskapets reduksjon av 37 skip og fornybarsatsing blir dette et selskap med en ny virksomhet og forretningsstrategi for subseaflåten innen grønn energi, og må reprises deretter.
https://newsweb.oslobors.no/message/517521
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Thomthom
11.11.2020 kl 12:14
10738
Ryktes at storskuta til solstad er nær ny kontrakt også
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Puffen
11.11.2020 kl 12:18
10709
Aksjekapitalen prises til mindre enn nybyggingsprisen på 1 !, EN, av de middels store båtene...…...
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Norges beste daytrader Svend Egil Larsen tror SOFF kan bli årets julekule-rakett. Innlegg på Twitter i dag.
https://mobile.twitter.com/selaco/status/1326452184796499968
https://mobile.twitter.com/selaco/status/1326452184796499968
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Puffen
11.11.2020 kl 19:06
10515
Ja. Sliter fortsatt med å finne feilen.... Min feil er at jeg pr.t.t gikk inn for tidlig. Men tror at et snitt på 5,8 blir nokså levelig framover. Veldig spent på kvartalsfremleggelsen. Enten får vi forelagt oss "feilen" Eller så tar den av. Jeg mener virkelig at om oljeprisen passerer 50 til vinteren, så skal SOFF opp i 20-25 rimelig fort
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
SOFF stiger videre, og plutselige kjøp driver kursen høyere. Ser vi 5 kroner allerede i dag?
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Financial calendar for Solstad Offshore ASA
FINANCIAL YEAR 2020
29.04.2021 - Annual Report
19.11.2020 - Quarterly Report - Q3= 8kr kan bli det
25.02.2021 - Quarterly Report - Q4=12kr må det bli
FINANCIAL YEAR 2020
29.04.2021 - Annual Report
19.11.2020 - Quarterly Report - Q3= 8kr kan bli det
25.02.2021 - Quarterly Report - Q4=12kr må det bli
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
kaliber
13.11.2020 kl 10:32
9786
Nå er det Black friday priser på aksjen!
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
13.11.2020 kl 10:42
9775
Trodde black friday var i forrige uke jeg når du kunne få den på 2,9.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
kaliber
13.11.2020 kl 16:24
9570
Fortsatt gi bort pris på aksjen!
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
kuka
13.11.2020 kl 17:09
9485
Tror egentlig det ikke har gått opp for "aksjemarkedet" hva som egentlig har skjedd i forbindelse med refinansieringen/gjeldssaneringen av Soff.
Selv etter dagens oppgang er ikke verdisettingen av Soff mer enn 5% av det selskapet ble verdsatt til før spleisen, når en tar hensyn til gjeldssaneringen. Selv da var Soff konkurspriset i de fleste sine øyne, og går vi tilbake til Røkkes og Fredriksens inntreden for noen år siden, er vi nede på under 1 %.
Ingen skal få meg til å tro at disse to herrene involverte seg i Soff som blinde høns, men at de bommet på tidspunktet, som Akersjefen Eriksen tidligere har uttalt, er derimot en annen sak. Hvor dyp krisen i bransjen skulle bli før det snudde var få som kunne forutse. Vi har bare sett begynnelsen når det gjelder denne.
Selv etter dagens oppgang er ikke verdisettingen av Soff mer enn 5% av det selskapet ble verdsatt til før spleisen, når en tar hensyn til gjeldssaneringen. Selv da var Soff konkurspriset i de fleste sine øyne, og går vi tilbake til Røkkes og Fredriksens inntreden for noen år siden, er vi nede på under 1 %.
Ingen skal få meg til å tro at disse to herrene involverte seg i Soff som blinde høns, men at de bommet på tidspunktet, som Akersjefen Eriksen tidligere har uttalt, er derimot en annen sak. Hvor dyp krisen i bransjen skulle bli før det snudde var få som kunne forutse. Vi har bare sett begynnelsen når det gjelder denne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Puffen
13.11.2020 kl 18:24
9391
Dette er et selskap med en balanseverdi på over 20 mrd. Hele balansen består av produksjonsmidler klare til drift. Bokført verdi på ca 30 % av nybyggpris. Om egenkapitalen prises til 300, 600 eller 900 millioner er egentlig shit same. Det gir uansett ingen reell refleksjon av selskapets potensielle verdi. Hvis selskapet nå viser seg å være finansielt flytedyktig, og markedet stabiliserer seg på 2019 nivå eller litt bedre, blir denne prisingen bare tøys. Enten er selskapet 0 verdt med dagens gjeld. Eller så skal vi tilbake på en verdsettelse av egenkapitalen på minst 10, helst 20 % av totalkapitalen. Og det kan gå fort... Rapporten neste uke blir spennende....
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Denne skal raskt oppover nå, skal ikke mye positivt til før den tar skikkelig av. Bare teknisk så har den børsens laveste rsi, og det er mye å gå på før den kommer over 30 i rsi. Kun 70mill aksjer og med et snev av optimisme så står denne langt over dagens kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Jeg var sen til festen, begynte først å kjøpe i går og i dag. Idiotisk at jeg glemte av SOFF litt. Men herregud SOFF er jo veldig billig nå fortsatt da. En fin aksje for småsparere fordi denne kan gjøre store utslag oppover. 100 000 kan fort være 300 000 før jul.
Gap opp på mandag.
Gap opp på mandag.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Davinci_me
15.11.2020 kl 23:26
8904
Fin julepresang det!@
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
mimer
16.11.2020 kl 15:02
8637
Har tro på at de får ny kontrakt til Maximus. De mistet 200 MUSD i ordrereserve da Saipem sa opp resten av kontrakten tidligere i høst. Men SOFF har krav på termineringsgebyr på 45 MUSD. Det kan vel gi litt albuerom tidsmessig til å få nytt eller nye oppdrag. Noe innen havvind hadde vel vært toppen.
Høy risiko, men satser på at de klarer dette!
Da kanskje kursen går til denne trådens mål...
Høy risiko, men satser på at de klarer dette!
Da kanskje kursen går til denne trådens mål...
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Stev
16.11.2020 kl 19:36
8433
19/11 er vel datoen å krysse av. Satser på at 10ern brytes da
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Se på dette oppdatert idag på soff Facebook siden.🏦🏦🏦👏👏👏👏🇳🇴🇳🇴🇳🇴🏦🏦🏦😎Tror Aksjen fyker opp til 40 kr snart.
Har du hørt at vi nylig ble sertifisert under den grønne energiledelsesstandarden, også kjent som ISO 50001?
Vi er blant de første rederiene som oppnår denne sertifiseringen.
Denne standarden er et viktig verktøy på veien for å bli karbonnøytral innen 2050!
Takk til DNV GL for godt samarbeid under sertifiseringsprosessen.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2878738068896480&id=100149353422046&__tn__=%2As%2As-R
Har du hørt at vi nylig ble sertifisert under den grønne energiledelsesstandarden, også kjent som ISO 50001?
Vi er blant de første rederiene som oppnår denne sertifiseringen.
Denne standarden er et viktig verktøy på veien for å bli karbonnøytral innen 2050!
Takk til DNV GL for godt samarbeid under sertifiseringsprosessen.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2878738068896480&id=100149353422046&__tn__=%2As%2As-R
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Anders9ls1
18.11.2020 kl 00:04
8105
NICE!!!!!!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Sydney
18.11.2020 kl 00:28
8043
Burde ikke dette børsmeldes??
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
StoreTor
18.11.2020 kl 09:54
7802
Litt mer «uro» i rekkene i dag. Men da får i det minste etternølerne en ny mulighet til å komme seg inn :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Puffen
18.11.2020 kl 10:03
7755
Om markedet priser dette selskapet til 5 eller 600 millioner går akkurat for det samme. Enten er selskapet verdiløst, eller så er det verdt mye mer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Seriøs
18.11.2020 kl 10:04
7745
Vil tro det er mange som gevinstsikrer og helt naturlig og fornuftig det, samt at mange har stop loss og da røsker det med seg mange. Det mest spennende nå er Q3 og hva som kommer der samt fremover mot 2021 og havvind kontrakter ..
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
18.11.2020 kl 10:15
7695
Planen er å sitte over Q3, så får det bli som det blir. Selskapet blir priset som en pølsebu. Her er det mye mer å hente for de tålmodige. Ja, gjelden er høy, men de har gjort gode avtaler på de nå. Og gjelden er redusert med 10 milliarder.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Met1976
18.11.2020 kl 11:09
7567
Tror mange ikke har fått med seg hvor fordelsaktige de lånebetingelsene er etter restruktureringen nå- de har mulighet til å sitte ut en god krise, det er tatt høyde for tap ved skroting/gi-bort-priser på de ca 30 gamle båtene som skal vekk og de sterke eierne er alle emd videre for fullt. Til denne prissettingen er det verdt et lodd for min del
Sikkert ikke mange som har abonnement på haugesunds Avis her så jeg sakser et sitat derfra (kan ikke skse alt pga forumregler) :
LPS:
– Vi har cirka 10 prosent av omsetningen vår mot havvind allerede, noe som er en god start. Men vi tror det blir enda mer aktivitet mot vind de neste årene. Det er naturlig at vi tar del i det markedet, noe vi skal fortsette å gjøre, sier han, og forteller at det nylig ble undertegnet to nye kontrakter i Taiwan innen offshore vind.
– Hvor tror du selskapet er om fem til ti år?
– Vi kommer fortsatt til å jobbe med subsea, vi kommer til å jobbe med havvind, og vi kommer til å være store innen PSV og ankerhåndtering i enkelte geografiske regioner som i dag er Norge, Storbritannia, Brasil og Australia – der vi er blant de største rederiene i alle regioner.
Sikkert ikke mange som har abonnement på haugesunds Avis her så jeg sakser et sitat derfra (kan ikke skse alt pga forumregler) :
LPS:
– Vi har cirka 10 prosent av omsetningen vår mot havvind allerede, noe som er en god start. Men vi tror det blir enda mer aktivitet mot vind de neste årene. Det er naturlig at vi tar del i det markedet, noe vi skal fortsette å gjøre, sier han, og forteller at det nylig ble undertegnet to nye kontrakter i Taiwan innen offshore vind.
– Hvor tror du selskapet er om fem til ti år?
– Vi kommer fortsatt til å jobbe med subsea, vi kommer til å jobbe med havvind, og vi kommer til å være store innen PSV og ankerhåndtering i enkelte geografiske regioner som i dag er Norge, Storbritannia, Brasil og Australia – der vi er blant de største rederiene i alle regioner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Hvis dem klarer å levere pluss i regnskapet fremover, så vil den nok sige oppover.. Dem omsetter jo for milliarder av kroner. Antar at den nye planen er å tjene penger. Første svar på det kommer vel i morra..
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Seriøs
18.11.2020 kl 13:25
7375
auda og den svir mulig?
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Puffen
18.11.2020 kl 13:29
7344
Ligger bak et pluss abonnement. Kan du gjengi essensen ? Eller er det ingen essens, bare generell betraktninger.?
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
18.11.2020 kl 13:30
7336
Seriøs skrev auda og den svir mulig?
Hva tenker folk om morgendagen? Jeg sitter her nå med et perspektiv på minimum 6 måneder, så selger ikke selv om kursen skulle falle i morgen. I mine øyner er aksjen fortsatt underpriset og mcap skal være på minst 1 milliard, rundt 13 kroner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Seriøs
18.11.2020 kl 13:34
7303
Ser den og gikk ut men kjøper heller meg inn mot slutten av dagen hvis jeg føler det blir riktig..
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Personlig vektlegger jeg slike artikler veldig lite.
Flere med agenda her.
Flere med agenda her.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Seriøs
18.11.2020 kl 13:42
7233
Normalt ikke jeg heller men kan man hente flere aksjer så er dette en mulighet for samme sum. På sikt ikke noe å bry seg om nei..
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
xile
18.11.2020 kl 13:42
7226
Etter en lang og omstendelig prosess har offshorerederiet Solstad Offshore nylig gjennomført en finansiell restrukturering. Den har medført at gjelden er kuttet med opp mot 10 milliarder kroner, men rederiet har fortsatt noe rundt 23 milliarder kroner i gjeld. I tillegg er det tilført noe ny og frisk egenkapital. For en stor del skyves også forfallene på den gjenværende gjelden.
Det hele er jo for så vidt en god nyhet for rederiet. Og Solstad Offshore-aksjen har gått som en kule på Oslo Børs den siste tiden. Fra en bunn på 2,84 kroner 4. november har aksjen steget til 7,45 kroner i skrivende stund. Dermed er egenkapitalen i offshorerederiet verdsatt til samlet i underkant av 558 millioner kroner.
LES PÅ E24+
«Nye» Solstad Offshore verdsettes til over 30 milliarder for mye
Hva gjør så restruktureringen med den finansielle situasjonen for Solstad Offshore? I prospektet som selskapet har utarbeidet blir hovedpunktene i balanseregnskapet for andre kvartal justert i forhold til om restruktureringen da var gjennomført. Den totale gjelden ville ha gått ned fra 35 milliarder kroner til knappe 23,4 milliarder. Likviditeten ville vært vel 1,4 milliarder høyere på drøye 2,7 milliarder. Den bokførte egenkapitalen ville økt fra minus syv milliarder til pluss 5,5 milliarder.
I forhold til den bokførte egenkapitalen, fremstår jo da isolert sett Solstad Offshore-aksjen som et kupp når den handles til kurser som verdsetter selskapet til 558 millioner kroner. Så enkelt er det imidlertid ikke.
For det første: En gjeld på over 23 milliarder kroner er fortsatt svært mange penger. For det andre: Markedet for Solstad Offshores skip er fortsatt blytungt. Ratene er lave og til dels under de direkte driftsomkostningene i spotmarkedet Skipene blir stadig eldre og taper seg i verdi.
Hvis man klarer å skille ut støyen den finansielle restruktureringen skaper i regnskapet som legges frem torsdag, vil det ganske sikkert med tydelighet vise hvor elendig den underliggende situasjonen egentlig er. Det er verdt å minne om at nettoresultatet for rederiet var på drøye tre milliarder kroner både i første halvår i år og i 2019. En del av dette skyldes nok valutatap på gjelden og ekstraordinære nedskrivninger på flåten, men det illustrerer at risikoen for nye store underskudd i milliardklassen er ganske stor.
Hvis man likevel ønsker å satse på Solstad Offshore-aksjen, må motivasjonen være at man har en tro på at markedet skal kunne komme tilbake til nivåer som gjør rederiet i stand til å betjene gjelden på 23 milliarder kroner på normalt hvis. Problemet med det er at det er få, om noen, tegn til at markedet skal bedre seg å gi rederiet tilfredsstillende inntjening.
Faren er at man må vente fryktelig lenge på en slik bedring i markedet. Markedet er fortsatt preget av lav etterspørsel og altfor mange skip. Og i ventetiden er det fare for nye restruktureringer som kan komme til å medføre nye runder med tilnærmet nulling av den eksisterende aksjekapitalen.
Det hele er jo for så vidt en god nyhet for rederiet. Og Solstad Offshore-aksjen har gått som en kule på Oslo Børs den siste tiden. Fra en bunn på 2,84 kroner 4. november har aksjen steget til 7,45 kroner i skrivende stund. Dermed er egenkapitalen i offshorerederiet verdsatt til samlet i underkant av 558 millioner kroner.
LES PÅ E24+
«Nye» Solstad Offshore verdsettes til over 30 milliarder for mye
Hva gjør så restruktureringen med den finansielle situasjonen for Solstad Offshore? I prospektet som selskapet har utarbeidet blir hovedpunktene i balanseregnskapet for andre kvartal justert i forhold til om restruktureringen da var gjennomført. Den totale gjelden ville ha gått ned fra 35 milliarder kroner til knappe 23,4 milliarder. Likviditeten ville vært vel 1,4 milliarder høyere på drøye 2,7 milliarder. Den bokførte egenkapitalen ville økt fra minus syv milliarder til pluss 5,5 milliarder.
I forhold til den bokførte egenkapitalen, fremstår jo da isolert sett Solstad Offshore-aksjen som et kupp når den handles til kurser som verdsetter selskapet til 558 millioner kroner. Så enkelt er det imidlertid ikke.
For det første: En gjeld på over 23 milliarder kroner er fortsatt svært mange penger. For det andre: Markedet for Solstad Offshores skip er fortsatt blytungt. Ratene er lave og til dels under de direkte driftsomkostningene i spotmarkedet Skipene blir stadig eldre og taper seg i verdi.
Hvis man klarer å skille ut støyen den finansielle restruktureringen skaper i regnskapet som legges frem torsdag, vil det ganske sikkert med tydelighet vise hvor elendig den underliggende situasjonen egentlig er. Det er verdt å minne om at nettoresultatet for rederiet var på drøye tre milliarder kroner både i første halvår i år og i 2019. En del av dette skyldes nok valutatap på gjelden og ekstraordinære nedskrivninger på flåten, men det illustrerer at risikoen for nye store underskudd i milliardklassen er ganske stor.
Hvis man likevel ønsker å satse på Solstad Offshore-aksjen, må motivasjonen være at man har en tro på at markedet skal kunne komme tilbake til nivåer som gjør rederiet i stand til å betjene gjelden på 23 milliarder kroner på normalt hvis. Problemet med det er at det er få, om noen, tegn til at markedet skal bedre seg å gi rederiet tilfredsstillende inntjening.
Faren er at man må vente fryktelig lenge på en slik bedring i markedet. Markedet er fortsatt preget av lav etterspørsel og altfor mange skip. Og i ventetiden er det fare for nye restruktureringer som kan komme til å medføre nye runder med tilnærmet nulling av den eksisterende aksjekapitalen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Thomthom
18.11.2020 kl 13:43
7223
Kjøper siden øker og det skal godt gjøres å komme med dårlige nyheter i morgen som er nye. Flere båter i arbeid nå enn Q2 vi får se
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Puffen
18.11.2020 kl 13:56
7153
Takk for den. Egentlig en oppsummering av dagens status, og greit nok. Men uenig i en del. Båtene blir gamlere ja. men det gjør samtlige av konkurrentene sine også. bare 1 eks.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Fjøretur
18.11.2020 kl 14:12
7057
Alle sjøansatte på Nor- båtene fikk permitteringsvarsel i dag i forbindelse med brudd i lønnsforhandlingene.
Kanskje mer info om det i forbindelse med Q3 i morgen?
Kanskje mer info om det i forbindelse med Q3 i morgen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
Noen dumper aksjer i åpningen, noen timer senere en negativ artikkel som får folk til å kaste ut aksjer.....merkelig ikke den ble publisert imorgen
Redigert 21.01.2021 kl 07:07
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »