SAS - Rett til 3 kroner nå !!!!
SAS skal rett til 3 kroner nå
Vaksiner, statlig støtte fra Sverige og Danmark, og inndirekte fra Norge
De reisende kommer nå fort tilbake og bookinger kommer til å eksplodere
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
18.11.2020 kl 14:09
11333
Pause i Norwegian
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/11/18/7589733/borspause-i-norwegian
Konk????????????
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
18.11.2020 kl 15:00
11064
Kan være konkursbeskyttelse ??
Må ha hjelp/egenkapital??
Uansett er/blir SAS luftens baron nå
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Popcorn
18.11.2020 kl 15:08
10948
Tok noen lodd i forgårs, men ikke nok :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
18.11.2020 kl 15:51
10603
Jo lengre pause i NAS jo verre nytt er min påstand
SAS blir vinneren
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Da blir det trangt inn gjennom døren i morgen.
Synd at NAS må ta kvelden :(
Synd at NAS må ta kvelden :(
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
18.11.2020 kl 17:03
10260
Meget synd for NAS, men med den gjelden mm var det liten sjanse for langt liv
Konk.-beskyttelse i Irland kan jo hjelpe litt mot kreditorene....men neppe en varig løsning
SAS står an av og skal ta av igjen
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
18.11.2020 kl 20:33
9796
– Vi søker konkursbeskyttelse i Irland for å redusere gjeld, tilpasse flåten og få inn ny kapital. Det vil gjøre selskapet til et finansielt sterkt selskap og mer robust selskap, uttaler Jacob Schram i sin åpningstale.
Det blir en saftig kapitalinnhenting for NAS som en del av løsningen
Det blir 5 drøye måneder
Kanskje en grei inngang i NAS etter påske.........................?
Holder meg til SAS i den ventetiden
Tror den skal ut å fly :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
1013
18.11.2020 kl 20:46
9674
Så du mener at et selskab der ikke tjener penge er 25 milliader danske kroner værd.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Kingen
18.11.2020 kl 21:11
9527
Tror du må frem med kalkulatoren. Verdien er mye lavere enn du påstår. Vel 7 milliarder aksjer, og kursen vet du....
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
1013
18.11.2020 kl 22:00
9312
22 milliarder norske sas tjener ikke penge og kommer ikke til det de næste mange måneder, der kommer snart en kæmpe emmission.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
19.11.2020 kl 09:23
8857
Jeg innrømmer at 3 kan være for mye med så mange aksjer
Derimot 2 kan være innen rekkevidde
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Socre78
19.11.2020 kl 09:31
8792
Tror på eksplosivt reisemarked da dette åpner
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Garmis
19.11.2020 kl 11:19
8626
Jojo det kan skje, men det blir antagelig mange heise turer før vi når dit:-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Seriøs
19.11.2020 kl 19:38
8277
Tror på et løft opp mot 2 kr her da NAS ryker ut snart.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Ebit
19.11.2020 kl 20:32
8114
Det vil være direkte uansvarlig å holde NAS i live, i den form selskapet har idag.
NAS har i dag kun 6 fly i operativ drift.
Liten tvil om at dette begunstiger SAS, som har rimelig høy driftsgrad på egen flypark.
2 kr bør være innen rekkevidde før Jul.
NAS har i dag kun 6 fly i operativ drift.
Liten tvil om at dette begunstiger SAS, som har rimelig høy driftsgrad på egen flypark.
2 kr bør være innen rekkevidde før Jul.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
23.11.2020 kl 09:18
7502
Litt vilt i SAS :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Dr Sjur
24.11.2020 kl 10:23
7098
Ikke mindre vilt i dag:—)
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Ilusion
24.11.2020 kl 18:03
6846
kr2.3 -2.4 i morg🚀😊
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Stikker til 6kr innen kort tid. En sikker vedrift. Nå med vaksine, så åpner flyrutene opp under jul.
Bull.
Bull.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
thypoon
24.11.2020 kl 21:37
6430
Haha har dere sett mcap på sas. Kun gullkort som holder aksjen oppe, etter 30 november dundrer det under krona igjen. Hvor er inntektene, det finnes ikke et marked lenger..!
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
citius
24.11.2020 kl 22:22
6268
Ser det ble 7,2 MRD aksjer i SAS nå i november
Prisen på selskapet er vel nå omtrent 15 MRD kroner
På tide å sikre gevinsten
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Flytrafikken åpner nå.
Virus cov 19 vaksine i boks.
Virus cov 19 vaksine i boks.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Tror SAS faktisk kan grei tre til jul og kanskje mer. Kursen i fly a blir drevet av at verden åpner igjen og folk posisjonerer seg. Det blir dyrt å hoppe på når flyet har tatt av fra rullebanen og er på vei til himmelen. Håper på 2.3 i morra
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Eri_invest
25.11.2020 kl 00:20
5870
Hva skjer den 30.november? Flere som snakker om denne datoen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Mr Fox
25.11.2020 kl 02:00
5742
Eier man over 100K/1M aksjer den 30. vil man få gull/diamantkort hos SAS. (NB maks 5000 gullkort)
Fra og med neste år må man også ha holdt aksjene site 12 måneder for å være kvalifisert, så det holder ikke å sitte med et par dager hvert år.
Fra og med neste år må man også ha holdt aksjene site 12 måneder for å være kvalifisert, så det holder ikke å sitte med et par dager hvert år.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Exdealer
25.11.2020 kl 07:11
5511
Sinnsykt gøy med løft i SAS, utifra hva jeg kan konkludere med kan SAS komme til å stå sterkere enn noengang og slå tidligere all time high kurser om prognoser med ett skadeskutt NAS slår til. Tipper kursen flyr til mellom 2,5-3.0 idag.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Zorin
25.11.2020 kl 08:14
5326
Det er på tide med tvangssammenslåing av flyselskap, slik vi kan få virkelig robuste flyselskap. Det er definitivt ikke statens oppgave å baile ut flyselskap som ikke engang ønsker å legge til rette for ansatte med norske arbeidsvilkår.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Her blir det full guffe framover. Alt som er relatert til reiseliv kommer til å gå som en kule framover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
1013
25.11.2020 kl 08:26
5242
en er alt for dyr
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
JeanPaul
25.11.2020 kl 08:29
5219
Vel, man bør stille seg spørsmålet om man selv vil reise, ikke bare anta at alle andre vil reise. Vil du selv reise og gi full gass framover?
Også en mulighet for at alle over 60 er skeptisk/redd og det vil ta lang tid før de er komfortabel med å reise igjen.
Også en mulighet for at alle over 60 er skeptisk/redd og det vil ta lang tid før de er komfortabel med å reise igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Selvom vaksine kommer i april , så tar det tid før reiselivet kommer seg. er jo ekstremt mange som skal vaksineres og dette tar jo tid og sikkert enda lengre i andre land. Som vi alle håper og ønsker at det skal bli normalt igjen raskt så blir det jo ikke det. Forstår ikke hvorfor sas sin mcap for øyeblikket. Koronaen har fortsatt full oppsving i hele verden, jula kommer sikkert lage bølge 3 når alle fra land og strand skal hjem til familie , klemme og møte venner etc... For at folk skal begynne reise 50% av slik det var før koronaen vil ikke komme før tidligst 2022, og vil ikke skje i 2021... Denne krisen har laget enormt med arbeidsledighet, flyselskapene har kuttet helt enormt og tapt titalls milliarder, og billett prisene vil være dyrere, flere er uten arbeid og ønsker ikke reise unødvendig.
Dette tar lang tid før næringen er tilbake... prisingen av sas er altfor mye. MEN igjen så kommer aldri sas gå konk fordi de har 3 stater i ryggen... mcap på 15 milliarder nå og 4-6 milliarder før koronaen.. noe som ikke stemmer..
Dette tar lang tid før næringen er tilbake... prisingen av sas er altfor mye. MEN igjen så kommer aldri sas gå konk fordi de har 3 stater i ryggen... mcap på 15 milliarder nå og 4-6 milliarder før koronaen.. noe som ikke stemmer..
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Eri_invest
25.11.2020 kl 08:55
5080
aha! mange vil selge 01.des etter å ha fått sine gullkort altså:-)... hver sin drøm sier jeg bare.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
Anbefaler deg å kjøpe NEL. Tenker at du må revurdere dine analyser og bruke sunn fornuft . Kjøp SAS så dobler du snart investeringen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
nel nei takk... sunn fornuft har jeg masse av, og en hel familie i flybransjen og nære relasjoner til reiseliv siden jeg var liten...
ACC, AKSO og AOW har jeg stor tro på... og REC på lang sikt... flybransjen... NEI... ikke før 2022 men vil være skadelidene enda lengre... små marginer FØR korona... prøv heller motsi det jeg sier mer saklig enn be meg revurdere mine analyser...
ACC, AKSO og AOW har jeg stor tro på... og REC på lang sikt... flybransjen... NEI... ikke før 2022 men vil være skadelidene enda lengre... små marginer FØR korona... prøv heller motsi det jeg sier mer saklig enn be meg revurdere mine analyser...
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
hugoviggo
25.11.2020 kl 12:27
4585
At SAS er verdsatt av aksjonærene til nærmere 9 milliarder de siste dagene, er totalt uforståelig. Over 15 milliarder i gjeld, en gammel flyflåte og statlige eiere i Sverige og Danmark som snart er lei av å hive nye milliarder inn i selskapet. Ikke rart aksjen stuper nå. Ren utopi slik kursen har vært nå. Ikke verdt stort mer enn NAS!
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare
nofilter
25.11.2020 kl 12:30
4553
Over 50 milliarder i gjeld faktisk...
Redigert 21.01.2021 kl 03:55
Du må logge inn for å svare